Bölüm 14

282 12 9
                                    

Bugün büyük final vardı. Acun ve ekibi son sürat hazırlanıyorlardı. Serenay ve Merve çok heyecanlıydı. İkisi de elbiselerini seçmişler, saçlarını yaptırıyorlardı. Serenay'ın elbisesi, kırmızı, dar diz üstünde bir elbiseydi. Merve'nin elbisesi ise omuz kısmında hoş bir dekoltesi olan beyaz bir elbiseydi. (Multimedya)

Merve'nin Ağzından
Off! Çok heyecanlıyım. Ama çok da sevinçliyim. Çünkü Serenay'ı alt etmenin mutluluğu kesin bir başka olur bee:) Neyse ben hazırlanmaya devam edeyim.

Serenay'ın Ağzından
Şimdi Merve kesin beni yeneceğini düşünüyordur. Ama beni Türkiye halkı daha çok seviyordur bence. Neyse, hak eden kazansın.

Bu sene yarışan bütün yarışmacılar da gelmişlerdi.
Ünlüler:
Anıl
Merve Aydın
Serenay
Berna
Pascal

Gönüllüler:
Hilmicem
Sahra
Turabi
Begüm
Hasan
Almeda
Bozok

Olarak hepsi gelmişlerdi. Ve büyük final başladı.

Acun: Evet sevgili misafirlerimiz. Ve sevgili Türkiye halkı. Büyük finalimizde oylama başlamıştır. Eğer Serenay'ın kazanmasını istiyorsanız Serenay yazıp 1890'a, eğer Merve Aydın'ın kazanmasını istiyorsanız Merve Aydın yazıp 1890'a SMS'inizi gönderebilirsiniz. Evet Merve senin duygu ve düşüncelerini alalım.

Merve: Valla Acun Abi çok acayip heyecanlıyım. Kendimi şuan rüyada gibi hissediyorum. Ama ben Türkiye halkına güveniyorum ki ben şampiyon olacağım.

Acun: Evet Serenay, şimdi de senin duygu ve düşüncelerini alalım.

Serenay: Acun Abi ben de çok heyecanlıyım. Ama ben de hissediyorum ki ben kazanacağım. Şimdiden oy veren vermeyen herkese çok teşekkür ederim.

Acun: Evet, teşekkür ederiz Serenay. Şimdi de sene içinde olan yarışmacılarımızdan kimi desteklediklerini merak ediyoruz onlara soruyoruz. Evet sıra sıra cevapları alalım.

Anıl'ın maalesef saçları kesilmişti.

Anıl: Merve
Berna: Serenay
Pascal: Merve
Hilmicem: Serenay
Sahra: Merve
Turabi: Serenay
Begüm:Merve
Hasan: Merve
Bozok: Merve
Almeda: Merve

Acun: Şimdi de birkaç Vtr'miz var onları izleyelim.
8 Vtr vardı.
1. Sinin konusu Hasan-Diskalifiye'ydi
2. Sinin konusu Hasan-Üslup'du
3. Sünün konusu Merve Aydın'ın sevinç gösterileriydi.
4. Sünün konusu Serenay'ın sevinç gösterileriydi.
5. Sinin konusu Pascal'ın konuşma hatalarıydı.
6. Sının konusu Turabi'nin kamyon arkası laflarıydı.
7. Sinin konusu kamera arkası ropörtajlardı.
8. Sinin konusu ise Acun ve ekibinin futbol oyunlarıydı.

Yarışmacılar gülmekten yerlere yattılar.😂

Ve sıra yarışmacıların bu sene hakkındaki düşüncelerine gelmişti.

Anıl: Abi aslında benim için çok güzel bir seneydi. Ama son anda... Anıl'ın gözleri dolmuştu. Neyse güzel şeyler konuşalım. Herşey için çok çok teşekkür ederim. Umarım herkes için hayırlısı olur.

Berna: Benim için de güzel bir sene oldu. Fakat son anda elenmek, çok koydu bana. Çünkü benim hedefim finaldi. Ama n'apalım, nasip değilmiş. Hak eden kazansın demekten başka birşey söyleyemiyorum.

Pascal: Abi, benim icinde cok guzel bir seneydi. Cok eğlendik. Ben de teşekkur ederim. İkisine de başarılar diliyorum.

Hilmicem: Abi ben de sana çok çok teşekkür ederim. Ama son anda elenmek gerçekten çok kötü. İki yarışmacıya da başarılar diliyorum.

Sahra: Abi benim için de güzeldi. İkisine de başarılar diliyorum.

Turabi: Valla abi benim içinde güzeldi. De son anda elendik işte. Hayırlısı neyse o olsun.

Begüm: Abi ben konuşmak istemiyorum.

Hasan: Abi bence de güzel bir seneydi. Pek üsluplu değildi ama neyse. Herkes için hayırlısı olsun. İnşaallah bol üsluplu bir final olur.

Almeda: Evet ben de herkese başarılar diliyorum. Benim için de güzeldi.

Bozok:  Herkese başarılar. Güzeldi bence de.

Acun: Evet arkadaşlar oylamamız için son 45 dakika. Şimdi burada misafirimiz olan seyircilerimizden birşey isteyeceğim. Merve'yi destekleyenler alkışlasın. (Büyük bir alkış koptu.) Şimdi de Serenay'ı destekleyenler alkışlasın. (Büyük bir alkış koptu.) Evet eşit şekilde alkışlar geldi. (Aslında Merve'ninki bir tık fazlaydı.) Evet küçük bir reklam arasından sonra kazananı açıklayacağız.

Reklam arasında yarışmacılar ihtiyaçlarını giderip su içtiler.

Acun: Ve küçük bir reklam arasından sonra beraberiz. 2015 Survivor All Star şampiyonu olan yarışmacımız...
Serenay Aktaş oluyor...

Hilmicem, Serenay'ın yanına geldi ve onu tebrik edip öptü. Hilmicem, Serenay'ı kucağına aldığında Anıl,Merve,Begüm hariç herkes delice alkışlıyordu.

Konfettiler patlatıldı, Serenay tebrik edildi, Merve sinir küpüne dönmüştü.

Merve'nin Ağzından
Ya bu bi şaka olmalı. Allahım nasıl Serenay kazanır ya! Off ya!

Serenay'ın Ağzından
Yess bee! Evet bee! Yaşasın kazanan ben oldum. Annem için! Şimdi Merve hanımlar da kıskançlıktan çatlıyorlardır:)

Arkadaşlar bu bölümün sınırı 7 yorum 10 vote. Ve İstanbul'da devam etmeye karar verdim. Beğendiniz mi? Yorumlarınız benim için çok değerli. Sizi Seviyorum💙

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Survivor All StarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin