Yarışmacılar o sabah uyandıklarında yağmur yağıyordu ve hava soğumuştu. Teknelerine bindiler ve ödül oyununa gittiler. Ödül ailelerle iletişim ve birlikte yemek yemeydi. Yarışmacılar ellerinden geleni yapmak zorundalardı. Ve eşleşme başladı kızlar erkeklerle yarışabilecekti. Ve eşleşme şans eseri şöyle oldu;
Hilmicem-Serenay
Merve-Turabi
Anıl-Begüm
Almeda-Bozok
Sahra-Berna
Ve Pascal oynamadı.
Hilmicem ve Serenay oynayınca Serenay atışlarda kazandı ve o renkli gözleriyle Hilmicem'e çok güzel bir bakış attı. Hilmicem de gülümsedi. Ardından Merve ve Turabi oynadı ve Merve parkurda önde gelip kazandı. Bu sefer de Turabi Merve'ye laf attı. Ve kavga çıktı. Kavgayı ayırıp oyunlarına devam ettiler. Anıl ve Begüm oynarken Begüm hem parkurda önde geldi hem de atışları iyi olduğu için kazandı. Almeda ve Bozok oynarken Almeda parkurda geride kaldı fakat atışlarla kazandı ve herkes bu duruma çok şaşırdı. Sahra ve Berna oynarken de berabere geldiler ve Berna kazandı. Ardından durum 9-9'a geldi ve ikili yarışacaklardı. Ünlüler takımı kızlardan Merve'yi erkeklerden ise Anıl'ı çıkarmak zorunda kaldı. Gönüllüler ise erkeklerden Hilmicem kızlardan ise Begüm'ü çıkardılar. Merve Begüm'e fark atıp önce geldi fakat Anıl önce başlasa da Hilmicem onu yakaladı. Ama Hilmicem tırmanırken çok sert bir şekilde düştü ve kolu kırıldı. Serenay çok üzülmüştü. Ama bu sayede oyunu ünlüler kazandı. Ve Merve'yle seviniyorlardı ve Serenay bağırmaya başladı ve Merve ve Anıl hatalarını anlayıp sustular ve hemen doktor geldi herkes Hilmicem'in başına toplanmıştı. Ardından doktor Hilmicem'in durumunun kötü olduğunu, hastaneye gitmek gerektiğini söyledi. Ve Hilmicem'in kolu kırılmıştı! Herkes şoktaydı. Ve adalarına döndüler herkes ailesiyle beraber yemek yedi ama Serenay bu ödülden hiç ama hiç keyif almıyordu. Ve Hilmicem adaya geldiğinde kolu alçılıydı. Ve adada Bozok Almeda'nın yanına geldi ve biraz konuşabilir miyiz? dedi. Ve Almeda ben sana aşık oldum dedi. Almeda çok şaşırdı ve oradan uzaklaştı...
Acaba yarınki dokunulmazlığı kim kazanacak? Almeda ile Bozok birlikte olacaklar mı? Ve ünlülerin kızları fazla olduğu için yarın konseyde bir kız gönüllülere geçecek. Acaba geçen kim olacak?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Survivor All Star
Short StorySurvivor All Star tüm hızıyla devam ediyor peki onları ne bekliyor? Ya Aşk...