Bugün hava çok sıcaktı. Yarışmacılar bugün oyun oynamayacaktı. Yarışmacılar finale doğru çok heyecanlıydılar. Sonuçta bütün bir sene bunun için çabalamışlardı. Ve son bir defa hep birlikte sohbet ettiler.
Hilmicem,Serenay,Merve,Berna,Turabi sohbete başladılar. Begüm katılmak istememişti.Merve: Yaa artık iş ciddileşti finale gidiyoruz şaka maka!
Hilmicem:Aynen
Serenay:Acaba finalistler kim olacak çok merak ediyorum.
Serenay'ın finale kalmayı çok istediği her halinden belliydi.
Merve:Kesinlikle ben çıkmalıyım çünkü ben hak ediyorum!Serenay:Eee bizim bütün sene boyunca harcadığımız bu emeklere ne olacak?
Herkes aynı şeyi söyledi.
Merve:Ben bunu sadece benim hak ettiğimi düşünüyorum.
Berna:Sen düşünmeye devam et o zaman. Sanki biz burada sadece oturduk. Biz de emek harcadık sonuçta sadece sen harcamadın ki!
Yarışmacılar sinirlenmişti. Sonuçta bu bir haksızlıktı. Onlar da emek harcayıp buralara gelmişlerdi. Merve'nin böyle bir bencillik yapması çok saçmaydı.
Hilmicem:Neyse konuyu kapatalım. Son günlerimizi de güzel geçirmeye bakalım.
Turabi:Bence de kardeşim.
Serenay:Bence de.
Berna da kafasını salladı.
Ve konsey zamanıydı. Yarışmacılar oldukça heyecanlıydı. Konseye gittiler. Acun Begüm'ün eleneceğini açıkladı. Begüm kimseyle vedalaşmadan gözden kayboldu.
Ve ilk önce Serenay isim yazmaya gitti. Merve'nin ismini yazmıştı. Ve: "Senin bu finali hak ettiğini düşünmüyorum. Sen sadece bencil bir insansın. Demişti.
Ardından Hilmicem gitti. Berna'nın ismini yazdı. Dedi ki: " Şimdi gidip sadece bencilliği için Merve'yi yazsam haksızlık olacak çünkü kız hak ediyor abi. Ben de hak etmeyen isim olarak Berna'yı yazıyorum.
Turabi isim yazmaya gitti ve o da Berna'yı yazmıştı. Dedi ki:" Burada tek hak etmeyen kişinin Berna olduğunu düşünüyorum. Kendisiyle kesinlikle bir sorunum yok ama sadece hak etmediğini düşünüyorum. Dedi.
Ve Merve gitti. Merve de ben de hak etmeyen isim olarak Serenay'ı yazıyorum dedi.
Son olarak da Berna gitti. Dedi ki: Merve'yle bugün biraz sorun yaşadım fakat hak etmeyen ismin Serenay olduğunu düşünüyorum. Dedi.
Ve Acun isimleri okumaya başladı. Ve kutudan 2 Berna 1 Merve 2 Serenay çıktı. Adaylar Serenay ve Berna olmuştu. Merve inşaallah Serenay elenir diyordu içinden.
Acun: Ve elenen isim... Berna oldu.
Berna ağlamaya başladı. Sonuçta sen bu kadar çalış,çabala buraya kadar gel ve burada elen. Berna arkadaşlarıyla vedalaştıktan sonra gitti.
Serenay bir Ohh! Çekti. Hilmicem de çok sevinmişti.
Acun acil bir son dakika açıklaması yaptı: Arkadaşlar benim acilen yurt dışına çıkmam gerekiyor o yüzden bugün bir konsey daha yapacağız.
Yarışmacılar çok heyecanlıydılar. Turabi isim yazmaya gitti. Ve Merve'yi yazdı. Merve Serenay'ı yazdı. Hilmicem Merve'yi yazdı. Serenay da Merve'yi yazdı. Ve kutudan 1 Serenay 3 Merve çıktı. 1.Aday Merve çıktı.
Tekrar konsey yaptılar herkes çok kararsızdı. Ve Merve Serenay'ın finale çıkmasını istiyordu. Çünkü kendinden emindi ve onun finale çıkıp kaybetmesini istiyordu. Bu yüzden Turabi'yi yazdı.
Turabi çıktı ve Serenay'ı yazdı.
Hilmicem Turabi'yi yazmak zorunda kaldı.
Serenay da Turabi'yi yazmak zorunda kaldı.
Ve kutudan 3 Turabi 1 Serenay çıktı.
Bu nedenle ikinci aday Turabi oldu.
İki yarışmacının da heyecan seviyeleri en üstteydi, çok heyecanlıydılar.
Acun: Ve elenen isim.... Turabi oluyor.
Aslında Merve de dahil herkes Merve'nin eleneceğini tahmin etmişti. Merve çok sevindi.
Şimdi yarışmacılar bir oyuna çıkıp birini eleyeceklerdi. Ve oyun tam da Merve'ye göre bir oyundu. Koşmalı falan. Oyunu dolayısıyla Merve kazandı. Ve Merve elenen ismi söyleyecekti. Serenay ve Hilmicem çok üzülmüştü. Çünkü onların hayalleri birlikte finale çıkmaktı. Merve de Hilmicem'in ismini söyledi Hilmicem ağlamadı ama Serenay çok ağladı. Ama Serenay finalde Merve'yi yenmek istiyordu. Buna kararlıydı.
Ve akşam Serenay'la Merve Kıbrıs'ın yolunu tuttular. Çok heyecanlılardı. Çünkü hem yarın final vardı hem de . Birazdan ailelerini göreceklerdi. Acun onları otel'de serbest bıraktı Merve direkt restoranta gidip cheesecake yedi😂 Serenay da kıyafet mağazalarını dolaştı. 1 saat sonra aileleri gelmişti. İkisinin de ailelerini çok özlediği her hallerinden belliydi. Öyle bir sarıldılar ki. Çok özlemişlerdi birbirlerini. Ve hemen ailelerin ve yarışmacıların odaları ayarlandı.
Yarın final vardı. Yarışmacılar, aileler, bütün Türkiye çok heyecanlıydı. Ve o gece Serenay ve Merve uyuyamamıştı.
Acaba kim şampiyon olacak?...
Arkadaşlar bu bölümü fazlasıyla uzun yapmaya çalıştım umarım beğenirsiniz. Bu arada size bir soru sormak istiyorum sizce İstanbul'da devam mı edeyim yoksa yeni bir hikayeye mi başlayayım. Eğer yeni hikaye olursa Survivor olmayacak ama. Kararı size bırakıyorum. Benim hakkımda her türlü soruya açığım bana yorumdan veya mesaj olarak sorabilirsiniz. Sizi seviyorum!💖 Bu bölümün sınırı 10 vote 7 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Survivor All Star
Historia CortaSurvivor All Star tüm hızıyla devam ediyor peki onları ne bekliyor? Ya Aşk...