Bugün ödül oyunu vardı. Ve Hilmicem'in alçısı çıkmıştı. Herkes çok sevindi ve hemen. Oyuna gittiler. Yarışmacılar şöyleydi:
Gönüllüler:
Sahra
Turabi
Hilmicem
Almeda
Bozok
Begüm
Ünlüler:
Serenay
Merve
Berna
Pascal
Anıl
Kızlar ve erkekler yarışabilecekti,eşleşme şöyle oldu:
Sahra-Pascal
Turabi-Berna
Hilmicem-Serenay
Almeda-Merve
Anıl-Begüm
İlk yarış Sahra-Pascal'dı Sahra önde geldi ve atışlarla da kazandı. Turabi ve Berna yarışırken Berna farkı fazla açtırmadı fakat Turabi önde gelmişti Turabi Tam atış yaparken yere düştü ve Berna şans eseri kazandı. Turabi'ye birşey olmamıştı sadece bayılmıştı. Sahra gelip onu dudaklarından öptü ve doktor geldi. Turabi bir süre sonra kendine geldi ve oyun devam ediyordu. Ve sıradaki yarışma Hilmicem-Serenay arasındaydı Hilmicem az farkla önde geldi fakat atışlarla Serenay kazandı. Serenay Hilmicem'e imalı bir bakış atarak bench'e geçti. Sırada Almeda-Merve karşılaşması vardı. Onlar en yakın arkadaştı. Merve parkurda önde geldi. Ama Almeda gelene kadar bir tane bile atamadı Almeda geldi ve birinciyi attı. Almeda ikinciyi atamadan Merve 2'de 2 yaptı ve bağırdı. Çünkü ödül Cheesecake'di 😂 Merve bu ödülü çok istiyordu. Anıl ve Begüm yarıştı. Begüm kazandı. Ve oyunun sonunda ödül oyununu da Gönüllüler kazandı. Merve cinnet geçiriyordu. Nasıl alamayız yaaa!!! Diye bağırıyordu. Doktor geldi ve ona sakinleştirici vurmak zorunda kaldı. Merve hala susmuyordu. Bu yarışma bitince ben kendime kocaman pasta yaptırıcamm!! Diye bağırıyordu. Akşam ada konseyi vardı ve biri elenecekti. Adaya döndüler ve oradan da konseye gittiler. Konseyde ikinci isim olarak Almeda'nın ismi çıktı ve Almeda elendi. Bozok üzülmüştü. Almeda ünlüler takımıyla da vedalaştı ve gitti. Serenay derin bir Ohh! Çekti.
Acaba Yarınki dokunulmazlık oyununu kim kazanacak?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Survivor All Star
Short StorySurvivor All Star tüm hızıyla devam ediyor peki onları ne bekliyor? Ya Aşk...