Sabah dokunulmazlık oyununa gitmeden önce Bozok Almeda'nın yanına gidip Almeda dün söylediklerimi düşündün mü? dedi. Almeda ise öff çattık git başımdan dedi. Ve dokunulmazlık oyununa gittiler. Dokunulmazlık oyununda Hilmicem oynayamadı. Bu sebeple dokunulmazlığı ünlüler kazandı. Akşam konseyde ünlülerin kızlarından gönüllülere Almeda geçti ve çok üzüldü. Gönüllüler takımından ise Hilmicem aday çıktı. Serenay çok korktu. Adaya gittiklerinde Serenay ve Hilmicem sohbet ettiler Serenay çok korktuğundan bahsetti Hilmicem ise korkmaması gerektiğini, kendisinin elenmeyeceğini bildiğini söyledi. Bozok sürekli Almeda'nın yanına gidip sırıtıyordu. Almeda ise bundan çok rahatsız oluyordu. Berna ve Pascal'ın arası bozulmuştu çünkü Pascal hep dalgındı. Berna da bundan çok rahatsız oluyordu. Anıl ve Merve ise yine öpüşüyorlardı... Turabi ve Sahra da birbirlerini çok seviyorlardı. Turabi sürekli Sahra ile düğün konusunu açıyordu. Sahra ise daha erken diyordu. Ve o gece iki takım da hep birlikte oturuyorlardı ardından Merve-Serenay kavgasının konusu açıldı Anıl ve Hilmicem bu sebeple kavga ettiler. O akşam Acun Hilmicem çok sinirlenip Anıl'ın üzerine yürüdüğü için Hilmicem'i uyardı.
Acaba yarınki ödül oyununu kim kazanacak? Almeda ile Bozok'un arası düzelecek mi?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Survivor All Star
NouvellesSurvivor All Star tüm hızıyla devam ediyor peki onları ne bekliyor? Ya Aşk...