Assalamulaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.
ALLAHUMMA SALLI 'ALA SAYYIDINA MUHAMMAD, WA 'ALA AALIHI WASAHBIHI WASALLIM
Di sini saya ingin sampaikan kepada siapa siapa sahaja yang terlintas membaca karya saya, yang tidak seberapa hebat ini, dan terlihat hina juga serta kerdil di mata dunia. Saya hanya insan biasa yang tiada apa apa, karya ini pun tidak kekal di akal fikiran saya sebernanya.
Saya buat kisah ini berdasarkan uji hebat, terhadap Sang Pencipta. Saya membuka tirai di sini melebarkan sayap disini.
Hanya menulis di masa lapang, saya harap yang terlintas hendak membaca kisah ini. Komenlah jikalau ada yang tidak kena dalam kisah tersebut saya terima dengan hati yang terbuka luas. Sekihlas hati. Hendak menegur silakan saya lagi suka, boleh di pelajari dari kesilapan sebelum ini.
Saya tidak tahu adakah saya kekal sebagai penulis coretan ini. Atau disebaliknya. Semoga saya terus lebarkan coretan yang indah buat pembaca. In shaa Allah yang baik datang dari Allah. Yang buruk datang dari diri saya sendiri.
Insan biasa yang lemah di sisi Allah semoga. Allah mengangkat darjat diri kita kelak di akhirat.
Akhir kata dari saya. Saya akan lebarkan new version terbaru di story ini. Bertajuk Linkungan Pendosa Yang Terhebat lebih ke arah ke agamaan keislaman. InshaAllah assalamulaikum warahmatullahi wabarakatuh.
Wahai hamba Allah yang terlihat membaca ini, ya kamu dirimu... terima Kasih datang membaca coretan tidak seberapa ini.
.
.
.⚠️Warning⚠️
'Mungkin kisah ini akan ada pelbagai bentuk sudut yang tidak di jangka dek akal fikiran anda sendiri! mengandungi, darah, ke ganasan, ke kerasan, dan kisah ini juga bermain iman seseorang islam dan juga taqwa serta Agama yang satu (ISLAM) di lontarkan agak di luar jangkaan siapa siapa sahaja yang baca.🙏🏼
Saya cuba membuat kisah ini, menjadi teladan sahaja, niat saya bukan bermainkan agama yang satu (ISLAM) jauh dari itu fikiran saya, saya juga meminta anda supaya tidak menyalahkan saya dari awal kisah sampai akhir. Saya minta maaf juga mana yang tidak selesa dengan karya saya yang ni! Saya terima sahaja.
Maaf juga kalau anda berpandangan setelah membaca saya punya karya ni!!! Dari mata anda sendiri, saya permainkan Agama (Islam) sendiri! Salah saya tiada niat pun dalam hati dan jiwa ini... Hendak permainkan Agama (Islam) dan Agama yang cukup bertaqwa dan indah ini.
Allah yubarikfik, Jazakallahu Khair☝🏻🙏🏼
YOU ARE READING
LINKUNGAN PENDOSA YANG TERHEBAT
ActionKarya ke 3. KISAH BENAR DARI SESEORANG. Nur Ainan Hannah x Calvin Natthawin. Bismillahirrahmanirrahim. Cerita ini mengisahkan seseorang wanita yang penuh dosa dalam dirinya, menuju ke jalan Allah Subhanahu Wa Ta'ala. Hidayah itu milik Allah. Maha...