0.0 Prolog

1.2K 73 9
                                    

Fic: Sezen Aksu - Tükeneceğiz ve Son bakış şarkısından esinlenmiştir.

Prolog

Güney Kore iki eyaletten oluşuyordu.

Park ve Jeon Eyaleti.

Bu iki eyalet her iki yıl aralıklarla bi balo partisi düzenliyordu. Birbirlerinden nefret ediyorlardı. Park Krallığı oldukça iyi, herkes tarafından sevilen özgür bir eyaletti. Ama Jeon Krallığı tam tersi oldukça katı kurallara sahip donanımlı sert bir krallıktı hatta Jeon halkı bu kurallara dayanamadığından Park Krallığı'na göç etmeye çalışıyorladu. Ama maalesef ki Jeon Kralı Jisung, kaçmaya çalışan halkı hiç acımadan öldürüyordu.

Her iki yılda düzenlenen balo partisinde Jimin ve Jungkook tanışmışlardı. Jimin 23, Jeon ise 28 yaşındaydı. Tanıştıklarında her şey ikisi içinde gayet normaldi ta ki bu ilişki Kral Jisung öğrenene kadar sürmüştü.

Ya Jimin delta oğlu ile evlenecekti ya da Güney Kore Eyaletinde sadece Jeon Krallığı' nın sözü geçecekti.

Bay ve Bayan Park oğullarını şu yaşına kadar her zaman nazik ve kibar büyütmüşlerdi. Oğullarını asla o eyalete veremezlerdi. Bu sebeple tek seçenek kalmıştı Jeon üstünlüğü.

Yaklaşık bir kaç aydır Güney Kore'de sadece Jeon Krallığı'nın sözü geçiyordu. Aradan bir yıl geçtikten sonra Kral Jeon ansızın kansere yakalanmıştı. Yaşlı olan bedeni kansere dayanamayıp iki ay sonra vefat etmişti.

Kralın ölümünden sonra başa delta oğulları Jeon Jungkook geçmişti. Bu yılın sonunda balo partisi yapılacaktı. Jungkook ve Jimin bu süre zarfında bir kere bile görüşmemişlerdi. Taki balo partisine kadar ikili için de her şey çok değişmişti.

Birbirlerine nefretle bakan iki çift göz.

*

Evet arkadaşlar aylar sonra tekrar geldimm.

Fici umarım beğenmişsinizdir şu anlık üstü kapalı anlattım henüz anlatmadığım çok şey var diğer ki bölümlerde görürsünüz.

Beğenmeyi unutmayın fic hakkında düşüncelerinizi ve fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın sizi seviyorum ❤️❤️

ᴠᴏʟᴠᴇʀ|ᴊɪᴋᴏᴏᴋHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin