0.5 Bu odaya giremezsin

739 91 112
                                    

İyi okumalar 🤍

"Sen ciddi misin, buraya kadar bir kediyi görmek için mi geldin?"

"Evet bunda bir sorun mu var?"

Jimin gözlerini etrafta gezdirdiğinde hemen anne-babasının ardında Misoo'nun telaşlı ve gergin bakışlarıyla karşılaşmıştı. Bir şey yapması lazımdı. Yoksa karşısındaki bu delta istediği amaca ulaşmadan asla burdan gitmezdi.

"Bana yolu gösterecek misin yoksa ben mi tek tek odaları arayım bir kedi için."

Jimin deltanın sinirle söylediği cümleden sonra derin bir nefes alıp konuşmuştu.

"Tanrı aşkına lütfen git burdan." demişti yılmışlıkla.

"Orasına ben karar veririm. Eğer sen itinayla göstermek istemiyorsan ben de kendim gidip bakarım." dedikten sonra hızla küçük bedenin yanında ayrılmış az önce omeganın inmiş olduğu merdivenlerden çıkmaya başlamıştı büyük ve sert adımlarıyla.

Omega ve ailesi telaşla deltanın peşinden koşmaya başlamıştı. Delta, merdivenlerin sonuna geldiğinde iki tarafa doğru ayrılan yoldan sola dönmüş ve hızla kapıları sertçe açmaya başlamıştı.

"Hani nerdeymiş pisicik gel bakalım."

"Bay Jeon lütfen sakin olun."  Demişti korkuyla Bay Park.

Delta onları duymuyor odaları nedenini bilmediği büyük bir sinirle tek tek dolaşıyordu.

Jungkook son odaya geldiğinde Jimin hızlıca kapının önüne siper etmişti kendini. Delta omeganın hareketinden sonra çatık kaşlarını daha çok çatmıştı.

"Çekil şurdan!"

"Hayır bu odaya giremezsin."

"Sana çekil dedim yoksa istemediğim yöntemlerle açarım."

Omeganın kolları hâlâ kapının iki yanında dururken delta sinirle küçük bedeni kollarından tutarak kenara itmiş ve sonrada sert-yüksek sesle kapıyı açmıştı.

Geniş ve büyük odada gözlerini gezdirdiğinde yatağın üstünde yatan beyaz tüylü kediyi gördüğünde çatık kaşları azda olsa biraz düz bir hâl almıştı. Odada gözlerini biraz daha gezdirdiğinde omeganın odası olduğunu anlaması uzun sürmemişti. Oda onun gibi kokuyordu. Ama ayırt edemediği bir korku daha vardı.

"Neden işimi bu kadar zorlaştırdın." başını yan çevirerek arkasında kolunu tutan merakla bekleyen omegaya söylemişti.

"Zorlaştırdım mı? Sana kaç kere dedim değil mi kedim olduğunu, asıl inanmayan sendin."

"O zaman dediğim zaman kediyi getirseydin."
Diyerek omegaya karşı büyük bir adım atmıştı.

"Hasta olan bir kediyi neden sen istiyorsun diye getireyim ha?" Sinirle o da aynı şekilde deltaya karşı bir adım atmıştı.

Jungkook tam bir şey söyleyeceği sırada arkadan gelen adamın sesiyle son bulmuştu.

"Efendim Bayan Dainty sizi arıyor."

ᴠᴏʟᴠᴇʀ|ᴊɪᴋᴏᴏᴋHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin