İyi okumalar 🤍
"Onu ben alayım müsaadenizle Bay Jeon." diyerek sessizliği bozan Bayan Park olmuştu.
Delta, kadının konuşmasıyla gergin bakışlarını o tarafa doğru çevirmişti.
Bayan Seoyun kollarını minik omegayı almak için uzattığında karşılaştığı mavi gözlerle şaşkınlıkla gözlerini büyüterek olduğu yerde donduğunu hissetmişti.
Minik omega hâlâ ağlamasını devam ederken başını tam deltaya doğru çevireceği sırada Jimin hızla oğlunu deltanın kucağından alabilmişti.
Yavrusunu kucağına aldığı an hemen başını göğsüne yaslamıştı. Ağlayan omega başını kaldırmaya çalışsa da Jimin izin vermedi ve son kez deltanın gözlerine baktıktan sonra hızlıca kapıya doğru yürümeye başlamış ve büyük odayı terketmişti.
Jimin hızlıca yürümeye devam ederken Minik yavru da ağlamasına şiddetle devam ederken ellerini annesinin göğsüne vurmaya başlamıştı. Jimin kucağında ağlayan oğlunu kol altlarından tutarak yüzüyle aynı hizayaya getirmişti.
Bebek kızarmış suratıyla annesinin yüzüne bakıyor elleriyle omeganın yüzüne vurmaya çalışıyordu.Yavru ağlayarak başını sallarken gözleri hızla kendilerine doğru yaklaşan bedende takılı kalmıştı. Annesinin yüzündeki ellerini hızlıca o tarafa doğru uzatıp, minik tombul ellerini açıp kapamaya başlamıştı, ağlayamaya devam ederken.
Jimin de kaşlarını çatıp bakışlarını oğlunun baktığı yere çevirmişti. Gördüğü bedenle hızlıca oğlunu tekrardan sıkıca kucaklayıp adımlarını koşar adımda atmaya başlamıştı.
Peşlerinden gelen beden de hızını artırıp aradaki mesafeyi aza indirmişti.
"Jimin dur!"
Jimin hızlıca uzun koridordan sağa doğru döndüğünde hızlıca asansörün düğmesine üst üste sürekli basmaya başlamıştı.
Birkaç saniye sonra asansör olduğu kata geldiğinde kapı açılmış tam bineceği sırada kolunun sertçe tutulup çekilmesiyle amacına ulaşamamıştı.
"Bırak beni!" sinirle dişlerinin arasından bağırarak söylemişti.
"Sana dur dedim değil mi omega." Jungkook sesini yükselterek omegaya seslice bağırmıştı.
Jimin yüksek sesten dolayı gözlerini kapattığında gözünden bir damla yaşın düşmesine engel olamamıştı. Minik yavru ise tam karşısında duran deltaya bakarak ağlamaya devam ediyordu, onu kucağına alması için.
Delta sert bakışlarını yavruya çevirdiğinde gördüğü suratla anında yüzünü yumuşatmıştı. Omeganın tuttuğu zayıf kolunu bırakıp hızlıca minik yavruyu kucağına almıştı.
Yavru omega sonunda istediğine ulaştığında hızlıca yüzünü deltanın boynuna saklayıp hızlı hızlı nefeslerini alıp vermeye başlamıştı.
Jungkook dövmeli büyük elini, küçük omeganın sırtına koyup yavaşça sakinleşmesi için okşamaya başlamıştı. Yavru bebek de deltanın kokusunu hızlı hızlı soluyordu.
Delta bakışlarını dolu gözleriyle kendisine bakan omegaya indirdiğinden yavrunun rahatsız olmayacağı ses tonuyla konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴠᴏʟᴠᴇʀ|ᴊɪᴋᴏᴏᴋ
Teen FictionPark Jimin, Jeon Eyaleti'nin katı kurallarından dolayı sevgilisi Jungkook'dan ayrılmıştı. Bir kaç yıl sonra Jeon Kral'ı öldükten sonra başa Delta Oğlu Jeon Jungkook geçmişti. İkili deltanın ayarladığı bir baloda yıllar sonra karşılaştıklarında ikisi...