İyi okumalar 🤍
"Oğlum mu dedin sen?" karşısındaki beden bir adım atmış ve kaşlarını çatıp sorusunu tekrardan yinelemişti.
Jimin, sinirli gözlerle kendisine bakarak cevap bekleyen bedene, üzerini düzeltip boğazını temizledikten sonra cevaplamıştı.
"Evet 'oğlum' dedim Jeon."
hiç beklemeden korkusuzca hemen söylemişti omega.Delta omeganın söylediğinden sonra kaşlarını daha çok çatmış ve iki adım daha atıp kısa bedenle arasındaki mesafeyi bi tık daha aza indirmişti.
"Nediyorsun sen ne oğlu?"
Deltanın sinirlendiğini çenesinin kasılmasından ve yoğunlaşan kokusundan anlamıştı."Ne bu sinirin, kedimden bahsediyorum."
Delta omeganın söylediğiyle bakışlarını kırmızı saçlı bedenin yüzünde gezdirdi ve söylediğinin doğruluğunu tartmaya çalışmıştı. Daha sonradan aklına gelen anıyla hemen söyleyivermişti.
"Sen kedileri sevmezsin Jimin. Bana yalan söyleme."
Dişlerinin arasından tıslar tonda söylemişti omeganın yüzüne doğru."Benim hakkımda herşeyi biliyormuş gibi konuşmayı kes!"
"Bana yalan söyleme!" Delta elini hızlıca omeganın ince koluna dolayıp, onu kendine çekmişti.
"Yalanlardan hoşlanmadığımı biliyorsun!" sinirli yüzü her seferinde daha da korkunç bir hal alırken Jimin, deltanın sıkıca tuttuğu kolunu hızla deltanın geri çekmişti.
"Tanrı aşkına! Sen kimsinki sana hesap vereyim ha?"
"Kim miyim..." kontrolünü kaybetmemek için yerinde biraz hareketlenip silkelenmiş sonra da omeganın yüzüne tükürürcesine kelimelerini sıralamaya başlamıştı.
"Sahip olduğun tüm herşeyin sahibiyim omega. Unutma benim krallığımda ve benim sayemde şu an burdasın ve hayattasın!"
"Ne yani kendini şu an Tanrı falan mı sanıyorsun? Benimle dalga geçme Jeon."Omega korkusuzca neredeyse birazdan kendisine saldıracak olan deltaya hiç korkmadan cevabını veriyordu.
"Haddini aşıyorsun!"
Jimin bakışlarını alfanın sinirli çehresinden indirip telefonunun kilit ekranını açmış ve saate bakmıştı. Şu an karşısındaki delta yüzünden 20 dakikasını kaybetmişti. Bu gereksiz delta yüzünden belki de oğlu evde ağlamaktan can çekişiyor olabilirdi.
Artık daha fazla bu gereksiz delta bozuntusu yüzünden zaman kaybedemezdi. Önünde hala kendisine bakan deltayı itip gitmeye çalıştı ama deltanın tuttuğu koldan dolayı başarısız olmuştu.
"Nereye gidiyorsun?"
"Tanrı aşkına bırak artık kolumu! Ne istiyorsun benden?"
"Gidemezsin! Bu parti bitene kadar burda kalmak zorundasın. Bu bir kuraldır."
"Ne saçmalıyorsun sen?" Yüzünü buruşturarak söylemişti.
"Anladın işte gidemezsin." Dedikten sonra omeganın kolunu bırakıp birkaç adım atmış ve omeganın yanına geldikten sonra kulağına eğilip "Eğer gidersen olacaklardan ben sorumlu değilim." Demiş ve omegayı orada bırakıp gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴠᴏʟᴠᴇʀ|ᴊɪᴋᴏᴏᴋ
Teen FictionPark Jimin, Jeon Eyaleti'nin katı kurallarından dolayı sevgilisi Jungkook'dan ayrılmıştı. Bir kaç yıl sonra Jeon Kral'ı öldükten sonra başa Delta Oğlu Jeon Jungkook geçmişti. İkili deltanın ayarladığı bir baloda yıllar sonra karşılaştıklarında ikisi...