Eslem ve can üniversiteye geçmek için sınava girecekti;
-Bugün sınav var heyecanlı mısın?
-Evet
-Tamam o zaman gel hadi sınav saati geldi içeri girelim.
-Tamam
Sınavda;
-Sınavımı bitirdim hocam çıkabilir miyim?
-Taman Eslem çıkabilirsin kağıdı masaya koy.Eslem dışarı çıktığında ilerdeki ara sokakta terk edilmiş bir okul görür her yer dökük ve çöküntüdür.
-Burasıda neresiymiş böyle değişik ve terk edilmiş bir okul.
Okulun kapısını aralar ve içeriye girer ve aniden kapı arkasından kapanır ve kilitlenir.
Eslem korkudan Çığlık atmaya başlar.
Can arkasından belirir ve Eslemin azını kapatır.-Sessiz ol duyacaklar.
-Kimler?
-Bilmiyorum ama burada birileri var.
-Tamamda sen buraya nasıl geldin.
-Senin okulun kapısından girdiğini gördüm bende arkandan girdim ama o kapı nasıl kilitlendi bilmiyorum.
-Anladım..Aniden önlerindeki yemekhane kapısı açılır. Can yerden bulduğu bir tahtayı eline aldı. Her yer rutubet ve yanık kokuyordu yemekhane'nin kapısına ilerlediler can telefonunun ışığını açar ve etraflarını incelemeye başladılar etrafta çatal, kaşık ve peçeteler duruyordu yemekhane'nin yemek yapıldığı kısımına geçtiler bir anda kolidordan kız çığlık sesi geldir ve aniden kesilir
-oda neydi
-bilmiyorum.. ama üst kattaki kolidordan geliyor.
-yukarıya bakalım mı?
-TamamYemekhane'den çıkıp bir üst kara çıktılar. İleriye baktıklarında birden fazla sınıf olduğunu gördüler ama bir sınıfın kapısının olduğu yerde bir insanın içeriye çekildiğini gördüklerinde ani bir hareketle can eslem'in elinden tuttu ve hızlı bir şekilde bir üst kata daha çıkardı.
-Can o aşağıdaki adam kimdi?!?!?
-Bilmiyorum bir süre bekleyelim o adam oradan çıkınca oraya bakarız.
-TamamBir tane sınıfa girip o adamın çıkmasını beklerler. 2-3 dakika sonra uzaklaşan ayak sesleri duyarlar. Ve aşağı inerler. ve o sınıfa doğru ilerlemeye başladılar. hızlıca sınıfa girip kapıyı kapatırlar arkalarını döndüklerinde bir kenara yığılmış cesetler ve kanlar duruyordu.
-Can burası çok kötü kokuyor hem bunlar NEE!?!
-Nereye düştük biz ya böyleÇekmeceleri incelemeye başladılar. Ve bir gazete buldular. Gazeteyi okudukları'nda şok yaşadılar.
"Anadolu lisesinde iki ölü bulundu malesef Can ve Eslemi akşam saatlerinde kaybettik aileleri bu duruma dayanamayıp kendilerini astı...."
-NE biz öldük mü?!?! Bizim fotoğraflarımız
-Bu nasıl olur gazete bu günün tarihi
-Nasıl olur!?
-Bilmiyorum...O sırada kapının aralandığını görürler ve masanın altına saklanırlar. Bir adam içeriye girer üzeri kanla kaplıdır eline bir fırça alıp yerdeki kanları duvara sürüyordu.
--- Devam edecek
Diğer bölüm daha uzun olucak sizi seviyorum diğer bölümde görüşmek üzere----
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı sınıf
Misteri / ThrillerHerşey Eslem ve Can'ın üniversite sınavından sonra o okula girince başladı....