"Hadi ama Jisung çok zor değil!"
"Alt tarafı yalandan bir şey-"
Annem ve babamın söyledikleriyle koltuğa oturdum ve kafamı ellerimin arasına aldım.
"Düşün taşın demek isterdim ama zorundasın, başka seçeneğin yok Jisung."
Sinirle yerimden kalkıp ceketimi de alıp kapıyı çarparak çıkmıştım, ne demek zorundaydım? Aptalca planlarına beni de dahil etmeseler olmaz mıydı?
Kapıyı çalmamın ardından onun o güzel yüzünü görmemle hızla kollarımı beline doladım.
"Ben çok kötüyüm lixie..."
Sadece saçlarıma öpücüklerini kondurduğunda içeri geçip olayı anlatmamı bekliyordu.
"Ailem, beni şirketleri için biriyle evlendiriyorlar."
"Ne!?" yüzüme anlamaz gözlerle bakıyordu, haklıydı ben de aynı tepkiyi vermiştim.
"İsmini bile bilmediğim biriyle formaliteden evlenmemi istiyorlar, yapamayacağım söylesem de zorunda olduğumu söylüyorlar."
Gözlerimi kaçırdığımda çenemden tutup göz teması kurmamızı sağlamıştı;
"Sevgilim, ayrılmak zorunda kalmayacağımızı söyle bana."
"Elbette ayrılmayacağız güzelim, düşünme böyle n'olur. Sadece formaliteden, zaten onun da ayrı bir hayatı olacak."
Dolu gözlerinden yaşlar akarken parmaklarımla akan yaşları sildim.
"Hadi ama Felix, ailemi karşıma alırım ben senin için."
Kollarımı bedenine sardığımda cılız hıçkırıklarını duymak kalbimi ağrıtıyordu.
Yaklaşık 4 aydır sevgiliydik, barda tanıştığımız gün dün gibi aklımda. Arkadaş grubuyla zamanla kaynaşmamızın ardından, birbirimizden hoşlandığımızı söyleyip kısa zamanda sevgili olmuştuk. Onun için herşeyi karşıma alabilirdim; ailemi bile. Ancak o beni zor durumda bırakmamak için olmalı ki bu evliliğe ses çıkarmamıştı; suçlu hissettiğim bir durum.
Sakinleşmesiyle biraz dışarı çıkıp kafa dağıtmaya karar verdik, her zaman gittiğimiz bara gitmiştik. Gruptakiler yine boş yapıyorlardı;
Boktan Beter Ortam
Changbin Hyung
Olm bu grup adı niye böyleChan Hyung
Hala liseli gibi davranıyorsunuzLixie'm
Düzeltiyorum
Siz öyle davranıyorsunuz
Ji ve ben oldukça olgunuzSiz
Yine haklıChan Hyung
hanımcıChangbin Hyung
hanımcı ciddenLixie'm
çok konuşmayın
neyse...
Bara vardığımızda ikimiz de akşamki olayı es geçerek kendimizi ortama bıraktık.
Minho's Pov
Babamın anlattıklarından sonra direkt olarak grubumuza yazmıştım, bunu onlara anlatmalıydım.
Minho Oktar ve Kedicikleri
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Formalite // Minsung
Fanfiction'Söyle bana yine nerdesin? Bu gece kimin evindesin? Duymak istiyorum sesini, Aç telefonu son bir defa.. S.