Jungkook'tan

11 4 0
                                    

Selamm yine ben. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir ʚᰔɞ Dediğim bölümden attıyorum. Diğer bölümde çok güzel şeyler (kiss 💋) olacak. Umarım okurken zevk alırsınız.

Usul adımlarla Taehyung'un odasına girdim. Saat gecenin üçüydü. Sırf o mükemmel suratını izleyebilmek için bu saati bekledim.
Yatağının önünde diz çöktüm.

"Yine mükemmel ötesi suratın huzursuz Taehyung..." dedim. Huzursuz bir şekilde uyuyordu.

"Bana ne yaptın böyle..? Seni her gördüğümde nefesimi kesecek, kalbimi durduracak, aklımı başımdan alacak, düşünmemi engelleyecek ne yaptın böyle...?" dedim.

"Her gece burada seni izlemek.. O kadar huzur veriyorki.. Rahatça uyuyabiliyorum.. Sayende." dedim.

"Her ne kadar seninle pek konuşmasakta sesini bir saniye bile duymak güzel hissettiriyor. Sensizliği düşünmek bile kötü. Umarım hep burada yanımda olursun." dedim ve suratına düşen saçlarını hafifçe geri ittim.

"Mükemmelsin, çok yakışıklısın, keşke benim olsaydın... Seni düşünüyorum, neredeyse her gece seni düşünüyorum, düşlüyorum..." dedim hüzünle. Gözlerim dudaklarına kaydı.
Bazen hayâl kuruyorum. Taehyung ve ben yağmurda dans ediyoruz..
Sonra yavaşça ayaklarının üstünde yükseliyor, dudaklarıma yaklaşıyor ve ben onu belinden çekip dudaklarına yapışıyorum, beraber saatlerce öpüşüyoruz...

"İmkansız bir hayâl... Asla gerçekleşmeyecek bir şehir efsanesi... İmkansız olan ne varsa bu hayâlde toplanıyor."  Taehyung'un dudaklarına ufak bir öpücük bıraktım ve doğruldum.

"Bir gün sonsuza dek benim olman dileğiyle..." dedim ve açıkta kalan üzerini örtüp kendi odama gittim.
Lanet olsun Taehyung bana ne yaptın böyle?
Ben Taehyung'tan hoşlanmıyorum artık, ona sırılsıklam aşık oldum...
Ve bu aşk asla gerçekleşmeyecek...

Nasıldı? Jungkook'un hisleri ortada. Eh hadi hayırlısı diyelim.
Kendinize iyi bakın ʚ😍ɞ

TAEKOOK// Bodrum CinayetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin