4. Fejezet

76 9 0
                                    

Az előző rész tartalmából:

-Hát azért drága barátom mert meg kértél rá? jeleztem neki finoman hogy igen is Őnagysága kérte meg szerény személyemet hogy erre bizony emlékeztesem.

És akkor amikor ki értünk realizáltam magamban mindent amik történt velem.Oscarhoz fordultam és így szóltam.
-Oscar drága fogadott testvérem , legjobb barátom satöbbi úgy látszik hogy a Forma 1 retteghet mert ha mi oda érünk az első futamra akkor már nem lessz megállás és a nyakamat tenném rá , hogy olyan bődületes baromságokat fogunk csinálni hogy azt már majd tanítanunk kell a többieknek.Mikor rögtönzött monológom után ránéztem a haveromra és már láttam hogy pörögnek a fogaskerekek a fejében majd így szólt.
- Hát Nico én ezzel teljes mértékben egyet tudok érteni és szerintem lessz még nekünk ,,bűntársunk'' az ilyenfajta mestertervek     megvalósításához ,bólogatott egy mosoly kíséretében.Ekkor eszembe jutott egy remek ötlet .
-Oscar nincs kedved velem haza ugrani a hétvégére ?  Már egy ideje hallgatom a ,,famíliától'' hogy ,,Oscar milyen régen volt már itt'' meg hogy,, Bogi kis darágám mikor jön veled Oscar is?Még régebben említettem hogy Oscar olyan mintha a tesvérem lenne? Ez valamilyen szempontból igaz is a szüleim főleg az apám akinek megjegyezném pocsék az angol tudása de komolyan a saját nevét nem tudná elmakogni hatalmas forma 1 és Forma 2  rajongó és amikor Oscar nálunk van le kell ülnöm az ebédlő asztalhoz és a szó szoros értelmében fordító módba kapcsolok mint egy robot mert apám nem érti Oscart Oscar meg csak annyit tud magyarul hogy ,,szia '' mert ennyi rá ragadt amikor mindig hallott engem magyarul telefonálni.Na de már megint eltértem a tárgytól szóval vissza a földre.
-Persze ez kérdés volt egyltalán?kérdezett vissza mosolyogva hisz tudta a családom oda meg vissza van érte a szüleim úgy szeretik mintha a saját gyerekük lenne és nekem ezzel nincs is bajom.
-Akkor csomagolj haver mert a ma esti géppel megyünk,  még jó hogy 2 jegyet vettem mert erre a válszra számítottam a részedről .4 óra múlva legyél kész aztán majd induljunk mert Magyarország nem egy csettintésre van innen. Lehetőleg valami kényelmesbe gyere vagy majd tudod mit majd divatbemutatózol a folyosón csak mennyünk mert mire te kiválogatod hogy mit hozol 3 napra addigra lemegy még a nap is. Erre a kijelentésemre csak egy durcás pillanatást kaptam.Na gyere te nagy gyerek duzzogni otthon is tudsz.Hoppá hát el is felejtettem megemlíteni hogy Oscarral van egy kis közös házunk Bristolban  pár éve döntöttünk úgy hogy ideje lenne elköltözni és közös megegyezés alapján Bristol mellett döntötünk.Szóval még egy kis kovsikázás várt ránk . Így utólag nem is értettem hogy miért jöttünk külön kocsival de mistmár mindegy vangy ahogy a mondás tartja ,, késő bánat nagy szomorúság ''.

Time skip : egy hazaúttal később.


Bementünk a lakásba mivel én már bepakoltam le vágtam magam a kanapéra és azt néztem ahogy Oscar különböző ruha költeményekben illegeti magát a folyosón folyamatosan azt a kérdést ismételgetve idézem ,,Nicoook ez így jó lessz?nem sok?'' vagy ,,Nicoo nemtalálom ezt meg azt tudom-e hol van'' megjegyzem fogalmam se volt hogy vannak egyltalán olyan ruhái amikről kérdezgetett engem de a végére meguntam és csak annyit mondtam neki
-Oscar ide figyel Magyarországra készülsz azon belül is Békéscsabára nem kell öltöny nyakkendő meg végképp nem 4 póló 4 nadrág nem kell túl gondolni. Legyen nálad pizsama, fogkefe , fogkrém , tusfürdő, fésű mert neked vagy egy 1 óra mire beállítod a halyad , törölköző nem kell  mert nálunk van egy rakás te is tudod . Max egyszer be megyünka a belvárosba és annyi, töltő kell még az ami fontos valami könyv több nem kell .Ezután még röpke 30perc kellett és utána egy taxival kimentünk a reptérre , feladtuk a pggyászunkat után mentünk a váróba ahonnan 15 perc után már mehettünk is a beszálló kapuhoz .Egymás mellé szólt a jagyünk az ablak mellé 2 üléses sorok voltam így nem kellett azon izgulni hogy valami random ember véltlen mellénk ül-e vagy sem.Miután mindenki felszált megjegyzem elég kevesen voltunk kb a gép felét is alig töltöttük fel a légiutas kísérő tájékoztatója utánár kedődött is a felszállás bonyolult folyamata .Miután felszálltunk benyomtam valami random zenét a telefonom és Oscar vállara hojtottam a fejem , amennyit láttam Osiból ő is valami alvás félére készült .Fülese ott virított a fülében és a fejemre döntötte fejét és kb 10 perc múlva már szuszogtunk is.Arra keltem fel hogy a Stuardes bejlenti a lesszálász.Ekkor gonoszra véve a figurát elkezdtem csikizni Oscar oldalát mire az emlegetett fel is kapta a féjt és csak annyit tudtam le olvasni róla hogy az ilyen húzásaimmal elmeheténék a francba de tényleg.

                                   Folytatása következik.....

Az Én Történetem Formula 1 f.f.Where stories live. Discover now