3. Fejezet

72 8 2
                                    

Az előző rész tartalmából:

-Fiatalok-fiatalok nagyon nehéz döntés elé állítottatok de megvan a végleges döntésünk.Az üleés jövő nemmásé mint.....






Már a körmömet is lerágtam izgalmamban csak mondja már ki végre az Isten szerelmére.Amikor rá néztem Osira kb azt láttam rajta hogy olyan feszült mint én.

-Akkor az következő pilötánk nem más mint ,kezdte volna elhúzni az egészet csak hogy még izgalmasabb legyen de mi ezt nem hagytuk de nem ám.-Nyögje már ki az Isten szerelmére is, csattantunk fel Oscarral egyszerre annyi különbséggel hogy mindketten a saját anyanyelvünkön eléggé indulatosan és ezzel biztosan remekül hangozhattunk.
-Rendben fiatalok ahogy akarjátok szóval a következő pilatánk Nico lessz üdözlünk a McLarennél már ha persze elfogadod.És akkor nálam teljes képszakadás.Ránézetm a legjobb barátomra aki csak bíztatóan elmosolyodott, láttam rajta hogy nem bánja hogy én kerültem be ,büszke volt rám . Én pedig gyermeteg mosollyal az arcomon oda fordultam Zakhez és azt mondtam hogy-Hogy a viharbane fogadnám el.Holl kell aláírni?Ekkor Zak Oscarhoz fordult és így szólt-Oscar kérelk ne legyél szomorú ahogy sejthető volt te valószínűleg Alexander Albon csapattársa leszel.Ránéztem Oscarra és mosolyogva egymás nyakába borultunk azzal a harci felkiáltással,hogy -MEGCSINÁLTUK-Ott ölelkezdttünk vagy 5 percig és csak utána voltam hajlandó elengedni a szinte már testvérem számító embert.-Most kell aláírnom a szükséges papírokat vagy egy későbbi időpontban?kérdeztem -Ha lehet akkor most és akkor már mehetsz a barátoddal ünnepelni mosolygott sokatsejtetően.-Nanananaana áljon meg a násziduló Oscar nem a barátom hanem már szintem a tesvérem .Láttam hogy ezzel Zakben egy világot romboltam össze.-Oh értem nemtudtam .-Semmi baj , szólt ezúttal Oscar ,-Sokan gondolták már ugyanezt.
-Na de akkor a papírok ,tölt elém egy szép nagy kupac lapot.
-kérlek nézd át őket hogy minden helyes-e illetve az x-nél kérnénk majd egy aláírást.Elborzadav néztem a halom papírra ami rám vár majd a kezembe vettem a tollat és neki kezdem meglepő módon laza 20 perc alatt végeztem vele.Kezet ráztam Zakkel és a legjobb barátom oldalán elindultam az új jövő felé ja várj nem csak a kijárathoz mentünk.
-Hát akkor te McLaren én meg Williams?kérdezte.
-Ahogy mondod de rád akkor is szép kis jogi vita párbaj jár mert az Alphin is akart magához mivel a akadémiájuk tagja voltál szóval késtülj fel, mondtam neki a szép kis emlékeztetőjét.
-Jajj nemár , nyögött fel fájdalmas arcot vágva.-Miért kell emlékeztetned erre ?
-Hát azért drága barátom mert megkértél rá? jeleztem neki finoman hogy igen is Őnagysága kérte meg szerény személyemet hogy erre bizony emlékeztessem.

Az Én Történetem Formula 1 f.f.Onde histórias criam vida. Descubra agora