8. Fejezet

63 8 37
                                    

Az előző rész tartalmából :

Mi mind a ketten szépen bólogattunk majd elindultunk ténylegesen az autó fél é tettük amit Zak kért a végére már igaz , hogy nem láttam semmit a sok vakutól de ahogy láttam a foltokból mert csak annyit láttam Lan is hasonló helyzetben lehetett így egymásba kapaszkodva vak vezet világtalant játszva indultunk a sajtótájékoztató helyszínére...

Mikorra oda értünk már nagyjából láttunk valamit de  még mindig egymásba karolva ültünk le már előre kihelyezett kanapéra és utánunk nem sokkal Zak is le huppant mellénk majd kb 5 perc után megérkeztek az újságírók , sajtósok és fotósok sokasága addigra már ki tisztult a szemünk és mostmár rendesen láttunk is .És akkor el kezdődött a nekünk ,,rövid" sajtótájékoztatóként bemutatott kérdés maraton. kényelmes 3 óra válaszolgatás után lett vége a kis esemyényünknek és végre indulhatunk haza. Még mielőtt ki menetem volna felvettem a csapat felszerelést és indultam is a kicsikém felé hogy stílusosan egy Ferrarival hagyjam el a McLaren Tecnologi Center-t és annak közeli körzetét.Mikorr battyogtam kifél a kezemben a McLarenes cuccokkal csak annyit láttam hogy Lando nagy szemeket mereszt a kicsikémre.Mikor oda értem hozzájuk meg érnitemm a vállát mire ugrott egyett és riadtan fordult felém.
-Szia Lan látm sikerült meglepnem téged. Mosolyogtam rá kedvesen.
-Eléggé nem sok Ferrari szokott eree felé kóricálni. Momdta mosolyogva de továbbra is csodálva az autómat. Láttam rajta hogy mennyire szerelmesen nézi az autómat feltettem neki a Nagybetűs kérést.
-Szertnéd kipróbálni ?Kérdeztem kedvesen mosolyogva Lantól aki pár percig csak bambán meredt rám majd .ár csak annyit éreztem hogy átölel és mikor fel eszméletm már újból előttem pattogott és csak azt várta hogy oda adjam neki a kulcsot. Mikor oda dobtak neki a kulcsot köröbelül 2 másodperc alatt már a kocsiban is volt egy hatlamas mosolyal a fején. Én egy nagy sóhaj kíséretében be száltam a járművet és kezdtem azon gondolkodni  hogy  biztos jó ötlet volt e megengedni neki hogy vezethesse az én kicsikémet de akkor már késő volt . Lando felém fordult és csak mosolygott majd így szólt .
- Hová vihetem a kisasszonyt? Mire én csak mosolyogav megráztam a fejem és csak annyit mondtam hogy .
-Csam vigyél haza és akkor majd maximum holnap be viszel a gyárba és akkor minden okés lessz.  Jó? Mire ő csak mosolyogav bólintott és csak annyit kérdezett hogy 9-re jó lessz e  mire csak annyit motyogtam hogy persze.

Másnap:

Reggel 7-re állított ébresztőm rikácsolva törte meg a szobám reggeli nyugodt csendjét . Gyorsan kikapcsoltam azt az átkot mielőtt Oscar is felébredne mert  azt meg hallgathatom egy ideig főleg ha olyanja van . Olyankor bölcsebb inkább békén hagyni egy kicsit . Fél ültem a pihe puha ágyikómban , mindenki ismeri azt a bizonyos érzést amikor próbálsz aludni de olyan az agyad mint egy deszka és amikor fel kéne kelni akkor meg olyan mintha egy puha toll kupacon feküdnél . Hát ja most is ez történt. Miután nagyjából már tudtam mi merre hány méter körbe nézetem a hangulatos szobámban. Van 2 nagy könyvespolcom telis tele remek könyvekkel a nagy többsége magyar nyelven volt írva de volt köztük pár angol és spanyol is. A régi mezeim szépen kivasalva, felakasztva a falra alattuk pedig a trófeáim mind a röplabdában mind a gokartozásban és persze az f4-ből , f3-ból és az f2-ből származó díjaim se voltak elfelejtve. Egy kis polcon a fényképezőgépeim sorakoztak a hozzá való tárolókkal és objektívekkel. Majd egy íróasztal rajta a laptomommal és a tabletemmel. Ki kászálódtam az ágyamból és  a konyha felé vettem az irányt és főztem 2 adag kávét ittam egy bögrével
a másiakt pedig félre raktam az én drága haveromnak csináltam reggelit megkajáltam és elpakoltam az edényeket a mosogatógépbe és elindultam életem egyik legveszélyesebb kalandjára vagyis fel kelteni  Oscart  ez pedig külön művészet mert annyira szeret aludni hogy mellette még ágyút is el lehet sütni csak nyammog kettőt és átfordul a másik oldalára szóvel ez ilyenkor egy külön expedíció a részemről és ha nincs valami a tarsalyombam hogy miért keltettek fel akkor olyan hisztit képes levágni hogy csak  na. Fel battyogtam a szobajához és minden féle kopogás nélkül rontottam be Oscar szobajába fel rántottam  a redőnyt és le húztam róla a takaróját  mire egy bosszús morgás volt a válasz én vissza morogtam neki valami hasonlót majd nagy nehezen felkelt és elléggé bosszúsan nézett rám.

- Te mi a jó fenéért keltettél fel hajnali 8 órakkot hm?

-Én drága egyetlen haverom először is nem hajnali hanem reggel 8 óra van és az hogy te ismétlem te a Nagy Oscar Jack Piastri jobban szeretsz aludni mint egy medve télen az nem az én bajom. Másodszod kész a reggeli és ha még sietsz akkor még meleg a kaja és a kavé is .
Ezután a mondatom után felcsillant a szeme és már trappolt is lefelé mert kivételévelesem a kedvencét csinálntam meg neki ami kábé 7-8 perc alatt el is fogyott . Én ezutám fel battyogtam a szobámba hogy el készüljek. Miután ez megvolt a csapatpólóban és a kedvenc fekete oladalzsebes nadrágomba visszamentem a nappaliba ahol Oscar szintém a csapatpólójában tengődött a kanapén  
-  Mert mért ne? 
ez volt a magyarázata hogy miért viseli a Williams ikonikus W-jével ellátott szponzoroknak tarkított pólóját amikor nem is kéne hogy rajta legyen. Miközben ezen elmélkedtem hallotta ahogy Lando dudál én pedig az életem szerelmét a fekete hosszúszárú bakancsomat a lábamra kapva szóltam Oscarnak , hogy majd jövöm van kaja a hűtőben mire egy ásítás közben elmondott ,,okét,, kaptam válaszul és már szeltem az utat kifelé .  Mikor be csuktam a kinti kaput a kicsikém és Lando már ott várt , mosolyogva be kopogtam a vezető felőli oldalon jelezve Lannak , hogy vége a gyerek napnak majd legközelebb folytathatja az autókázást. Mire durcásan felfújt arccal ugyan de ki szállt az autómból és végre vezethettem a kicsikémet.....

Folytatása következik......

Mizu veletek embertársak?
Hogy telt az új év ?
Nálatok is esett ma a hó?

Az Én Történetem Formula 1 f.f.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon