Az első virtuális teszt és utazás Bahreinbe
Az esetleges helyesírás hibákért előre is bocsi mostanában csak este van időm írni és ilyenkor már nem nagyon pörög az agyam. Puszi mindenkinek ❤️
Miután Lan ki mászott a vezető ülésről még mindig durcás felyet vágva be ült az anyósra így végre vezethettem a csodálatos Ferrarimat .
- Mizu Lan? Kérdeztem tőle mosolyogva.
- Semmi azon kívül hogy összet törted az álmaimat . Felete még mindig felfújt arccal mire én csak nevetve léptem a gázra és már szálgoldottunk is a központ felé. Mikor le parkoltam ki pattantunk és bementünk a gyárkomplekszumba és miután köszöntünk a recepciósnak és miután meg találtuk Zak-et indultunk a szimulátor szoba felé ahol már be volt programozva az idei autó . Be ültünk a szimulátorokba és mentünk jópár kört minden beállításon . Az idei autó egész ígértesenek tűnt a tavalyihoz képest de ez még csak a szimulátor nem szabad készpénznek venni de ezt mindki tudja. Lando felém fordult és mosolyogva megkérdezete.-Nico van kedved versenyezni egyet velem a nagy Lando Norrissal? A McLaren Brit Hatalmas teheségével? Kérdezte közben pedig folyamatosan fényezte magát.
-Persze drága Lando Noriss hogy a viharba ne?
Mi legyen a tét? Kérzetem előre félve a válaszától.- Hát kedves barátom legyen hogyha az én köröm lessz a gyorsabb akkor 1 hétig vezethetem a Ferraridat . Nálam ezután a mondat utát kifagyott az a bizonyos rendszer és csak bámultam rá pár pillanatig hogy most mi legyen . De nem vagyon én ennyire gyáva de nem ám .
-Rendben legyen de ha ne adj isten én nyerek akkor 1 hónapig még rá se nézehetsz a kicsikémre . Miután kimondtam az ítéletét szörnyülködve nézet rám és csak annyit hallottam hogy Zak röhög mögöttünk kicsit sem megpróbálva visszafogni magát.
-Te te csúnya ember te LEGYEN! Ezután következett a kötelező kézrázás és már mehetett is a verseny a Hungaroringen mentünk ez a kedvenc pályám azon kívűl hogy hazai pálya IMÁDOM de komolyan.
Épp az utlsó kanyarra fordultam rá már láttam a célt és már egy ideje nem törődtem semmivel se . Éa akkor megtörtént átszeltem a célnak számító mérő pontot és a kijelzőn megjelent a köridőm amit először nem dolgozott fel az agyam és csak akkor tértem magamhoz amikor meghallottam Lantól egy igazi Brit káromkodást de még mindig csak bámultam a képernyőt és az azon lévő számokat amik ez muataták : 1,17,567 életem legjobb ideje a Hungaroringen . Ránézetm a mellettem ülő pilótára aki kb 1 másodperccel plusz mínusz pár ezreddel maradt le mögöttem és már csak egy sor tapsot hallotunk meg a hátunk mögül majd Zak is megszólalt:
- Nico ez nagyon nagy volt nem véletlenül voltál te RedBull akadémia kiváló tagja . Mire én csak enyhén meg hajoltam és utána Landora néztem.
- Hát kedves barátom a nyereményed 1 hónap Ferrari megvonás . Ezután az én drága csapattársam megmutatta hogy milyen jó a lényszűrő képessége:
- 1 te a RedBull akadémia tagja voltál? Komolyan? Mit titkolsz még előlem HM?
-2 Biztos kell az a teljes 1 hónap nem sok egy kicsit? Háh próbál alkudozni de még nem tudja hogy ez nálam nem működik . Egyenlőre.Zak csak bambán meredt rám miután ki ejtettem a számon a Ferrari és a megvonás szót.
-Nico drága hogy jön most ide a Ferrari és mit akarsz te megvonni a Tejesembertől?
-Kedves egyetlen főnököm Zak én már azóta egy Ferrarival járok ide amitóta csak be tettem a bakancsomta a gyár területére.
Rövid de annál lényegre törőbb monológom után már csak Zak árnyékát láttam ki suhanni a szimulátor szobából mire Landoval a Főnökünk után eredtünk és már csak akkor láttuk utljórá amikor ki ment az ajtón de akkor is csak a hátának egy kis részletét láttuk annyira rohant feltehetően az autóm felé és milyen igaz volt ott kapkodta a levegőt a térdére támaszkodva az autóm mellett miközben ő is olyan szerelmesen nézte a paripámat mit ahogy Lan nézte majd így szólt :
- Hát Lando ezt nagyon megszívtad . Nevetett Zak majd felém fordult.
YOU ARE READING
Az Én Történetem Formula 1 f.f.
FanfictionBevezető: Monoton labda pattogás törte meg a padocc reggeli csendjét .Egy röplabda ki-ki látszott a két motor home között elég érdekes látványt nyújtva az épp arra sétálóknak kora reggel . Sokan gondolnák hogy egy pilóta a foci labdával dekázik va...