Yine bennnnnn
Sıkıldınız mı bendenumarım beni özlediniz ben sizi özledim
-------------------------------
Şuanda tişortlerini giyip markete doğru gideceklerdi mısır şeklinde bi dondurma almaya gidiyorlardı. Jungkook çok övmüştü. O yüzden Taehyung da haliyle merak etmişti. "Aaaa Taehyung" Taehyung jungkook'a hızla döndü. " Bir yerine birşey mi? Olduuuuu iyi miisnn???" " Sadece 1 tane kalmışşş..." Taehyung sen ciddi misin bakışı attı. Sonra ise jungkook o dondurmayı almak için koşuşunu gördü.
Alıp hemen nasıl yanında bittiğini görünce hemen alıp kasaya gitti. Ödeyip jungkook yanına gitti. "Al bakalım güzelim." Jungkook alırken sordu. """güzin miyim gerçekten?" Taehyung şaşkın bakışlarla jungkook'a baktı. "Tabikideee" dedi ve jungkook'u dudağından öptü ve Jungkook'un beyninde şimşekler çaktı.
~~~FLASH BACK~~~
"Jungkook bilmiyorum ama bu hayatı sadece senin için yaşamak istiyorum. Sadece senin için güzelim." Dedi ve taehyung dudağına uzandı. Jungkook
~RİV RİV RİVVVVV FLASH BACK BİTİŞŞ~
"Tae cidden sadece benim için mi yaşamak istiyorsun?" Tae hiç düşünmeden " Sadece senin için güzelim sadece senin için" biraz sessizlikten sonra banla oturma kararı aldılar. Bir banka oturdular. "Tae bunu sen aldın. Keşke başka bişey alsaydık. Sen benimle dondurmanı paylaşmak ister misin acaba?" Tae gülerek. "Ben seninle odamı paylaşmışım bi dondurmayı mı paylaşamayacağım?" Dedi
Jungkook anlamaz şekilde Taehyung'a bakarken. "Paylaşırım güzelim"
Jungkook paketi açtı ve ilk ısırığı jungkook ona vermek istiyordu. Veya aklında taehyungu kışkırtıcak bir planı vardı. Taehyung ilk ısırığı aldı.
Jungkook onun ensesini tutup, kendine doğru çekti ve Taehyung'un ağzındaki dandurmayı aldı.
Taehyung şaşkın gözlerle jungkook'a baktın. ve bu şaşkınlığın bitmesi kısa sürdü. Tae ona güzel güşünü verdi. Kook ona hayran kalmıştı. Kook yürüyerek yemeye başlamıştı. Ta ki tae'nin onu duvara yaslayıp öpmeye başlamasına kadar evet arkadaşlar napolinin genç yıldızı tae şakayı boka çevirmişti. Kook onunla şakalaşırken tae bunu büyük anlamda ciddiye aldı ve kook o an esmere vuruldu. heralde onların düşüncelerini bilmek için kahin ve ya büyücü olmalıyım. Ki ben dumbledore bile değilim. Neyse tae ve kooktan çok uzaklara gittik.
Kook bu aşkı saçma buldu erkek ve erkek ki bende jungkook bu düşüncesini saçma buldum. çünkü ailen müslüman değil. Ki aileni bırak oğlum sen hristiyansın oğlum çoğu kilise cennete girmemeniz için bir sebep göre miyor. Ama birazcık da haklılık payı var bunun öbür yarısıda ölüğmle cezalandırılması gerektiğini düşünüyor.
Jungkook aşkı için neler yapabileceğini düşünüyordu. taeye karşılık verirken karnı kasılıyordu. elini taenin ensesine koydu ve okşamaya başlamış jungkook bu hareketi öpüşmek biter diye yapmıştı ama bu yaptığı taehyungun dasha çok gaza gelmesine neden oldu ve tae onu kucağına aldı ve koştu. manavdan karpuz alıyo sanki...
-------------
kısa oldu devamını yazıp atıcam
tarih:13.06.2024
20:55
kendinize iyi bakın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Miawx•Yoonmin•
ФанфикPark jimin babasının ölümünden sonra işine bağlanmıştır. Arkadaşı tae tatile tek çıkmak istememektedir. Park jimini de götürmek ister. Peki ya park jimin ne karar verecek...