Selam canlar bayadır yokum. Kimse özlemedi değilmi? Özlenmeyi hak etmiyorum zaten...
----
(Bundan sonra hepsinin düşüncelerini ayrı ayrı bölümlerde değilde bi bölüm de okuyacağız.)
Jeon banyodan çıkmış ve taehyung ile birlikte dizi izliyordu. Taehyung sevdiği çocuğunda yao olduğunu duyunca bl dizisi açmışlardı. Jungkook ona dönüp " Taehyung sence Win cidden Team'i seviyor mu??...Yoksa sadece bi seks aleti olarak mı görüyor?" Taehyung bunu duyunca "Bence Win onu sevmeseydi onunla uğraşmazdı veya onunla sevişmezdi." Jeon başını salladı.
Jungkook yine bana döndü. "Sence bütün gayler Win gibi mi?" Taehyung ona bakıp. "Kook bunu asla unutma herkes aynı değildir."
Jungkook anlamaz gözlerle ona baktı. "Şunu demek istiyorum. Tanıdığın insanlar bile daha önceden tanımadığın insanlardı. İnsanlar değişmezler sadece düşüncelerini değiştirebilecek biriyle tanışmadan kendilerini bulamazlar." Jungkook Taehyung gibi birisinden böyle şeyler duymayı beklemiyordu. Şahsen onu daha adam akıllı tanımamıştı.
Tanımadan ona karşı farklı duygular besliyordu. Ama bu duygular ne nefretti ne de kıskançlıktı. O gecenin üstünden 2 gün geçmişti. Ama o Taehyung'a karşı anlamlaştıramadığı duyguları vardı. Karma karışıktı anlamıyordu ne yapacaktı? Onun bu duyguları hiç bişeydi ama güzeldi.
Bu neydi aşk mıydı? 2 gündür tanıdığı birisine mi? Anıları gelmişti aklına herşey şu soruyla başladı... Jungkook şuanda kalbinde hissettiği bir sorun yüzünden Taehyung'a yazamıyordu. Taehyung havuza gitmişti. Kook ise odada kalıp kalbinde ne olduğunu bilmediği şeye laf geçirmeye çalışıyordu. Birazcık da bu 2 gündür yaşadıkları aklından çıkmıyordu...
~Flash Back 2 gün önce~
Off acaba ne yapıyor? Banane ki bundan ben neden böyle şeyler merak ediyorum. Off yazsam mı? Ne yazabilirim kii?? Aa bu gün buluşmayacak mıydık? Yazsam mı? Yanlış anlamaz mı? Ne yazabilirim ki?
Jungkook bu düşüncelerinden bıkmıştı. Eline telefonu alıp açmıştı. İçinden şunları geçirdi. Sanki flörtüme mesaj atacağım. Bu düşünce jungkook kalbinde birşeyler yaşattı. Ama sonra bir kaktüsün çiçeği gibi söndü.
Bunun nedeni ise ilk sevgilisiydi... Jungkook'un herşeyi bütün mutlu anı olması gerekiyordu. Ama onun ilki onun en büyük hatası, ilk pişmanlığı ilk kalp kırıklığı, kalbinde duvar örmesinin nedeniydi... Jungkook çok acı çekmişti.
Acı çekerken yanında kimse yoktu. Sadece yoongi ve jin vardı. Jin şuanda amerikadaydı. Erkek arkadaşı için yakında tanışacaklardı. Acaba nasıl birisiydi? Ben size bunları anlatırken junkook yazdığı mesajı gönderememişti.
Tae/Kook
WHATSAPP YAZUŞMASIIMerhaba hyung nasılsın?/
Hyung mu? Benden bi kaç yaş büyük sadece
Selam canım napıyorsun?/
Jungkook telefonu yatağa fırlattı. Biraz daha birşeyler yazmaya çalışırsa kafayı yiyecekti.
Deliriyor muydu? Peki ya... Ne için? Bi anda telefona bildirim geldi. Hemen alıp açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Miawx•Yoonmin•
FanficPark jimin babasının ölümünden sonra işine bağlanmıştır. Arkadaşı tae tatile tek çıkmak istememektedir. Park jimini de götürmek ister. Peki ya park jimin ne karar verecek...