Merhabaaaalaerr napıyorsunuz umarım keyfiniz yerinizdedir. Benim içinde mutlu olun.
Veeeee karşınızda yeni bölümmmmm
(Bu işte yeniyim bunu söylemiş miydim??)□□□□
•Taehyung•
Jungkook ve yeni adını öğrendiğim se-jeongunun konuşmasını dinliyordum. Neden bilmem ama jungkook onunla konuşurken hep dalıyordu.Neden mi? Çünkü se-jeongu burda çalışıyor. Jimini bulmamızda bize yardım edebilirmiş. Sandalyeye doğru yöneldiğimde se-jeongu ve jeon'un konuşması bitmişti. Yanıma gelip.
Kook:
"Onu en son havuza giderken görmüş. Ama havuzdada bi olay çıkmış."Tae:
"Ne olayı?"Kook:
"Dediğine göre bi grup çocuk şezlongda uyuyan bi adamı havuza atmışlar."Gülmüştü.
Tae:
"Neden peki?"Kook:
"Komik kısmı da o adamın yer çekimiyle ilgili sorunları varmış."Beraber gülmeye başladık.
Tae:
"Adam nerde şuanda?"Kook:
"Revirde baygınmış meğersem yüzme bilmiyormuş."Telefonum çalmaya başlamıştı.
"Jiminshi🐣🐤🐥 arıyor" Aç/KapaJimin:
"Tete-"
TAE:
"Jimin..."JİMİN:
"Tete ben re-"TAE:
"ULAN SABAHTAN BERİ NEREDESİN SEN ARIYORUM ARIYORUM AÇMIYORSUN NEREYE GİTTİN OĞLUM SEN!!?"JİMİN:
"Revirdeyim bo-"TAE:
"KIPIRDAMA sakın bir yere ayrılma ağızına sıçarım geliyorum şimdi jim sana anlatacaklarım var. "Sonu sessiz bi şekilde söyledim. Konuşmasını beklemeden yüzüne kapadım.
Tae:
"Kook ben gidiyorum."Onu dinlemeden oradan ayrıldım.
Kapının önüne gelince tıktıkladım ve beklemeye başladım. İçeriden sonunda jiminin sesini duyabildim.
Min:
"Gir."Diyen bir park jimin. Neyse ya yanında birisi var.
Ama illaki bu çocuk gidecek.
Neyse...Tae:
"İyi misin?"Mal gibi çocuğa yiyecek gibi bakıyo.
Min:
"İyiyim."Tae:
"Bu kim?"Min:
"Beni kurtaran kişi"Hemen sorulara başlamalıyım.
Tae:
"Adınız ne?"Yoon:
"Min Yoongi sizin adınız nedir?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Miawx•Yoonmin•
FanfictionPark jimin babasının ölümünden sonra işine bağlanmıştır. Arkadaşı tae tatile tek çıkmak istememektedir. Park jimini de götürmek ister. Peki ya park jimin ne karar verecek...