Merhabaaaalarrr
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Çünkü ben değilim.□□□□
•Yoongiden•
Tam uyuyacakken telefonuma bildirim gelince hemen şarjzdakitelefonumu almak için yataktan kalktım. Telefonuma bakarken yatağıma uzandım.
Kookies💅🏻🐰🐇
Hyung benim canım buralarda çok sıkıldı yanına geliyimmi?Kedyy🐱🐾
Tabi ki de gelebilirsin kookies.Kookies💅🏻🐰🐇
Seviyorum seni hyung😽
Hemen yola çıkıyorum.
(Görüldü)Umarım dikkatli gelir. Neyse yarın erken kalkmalıyım. Telefonum yatığımın altına koyup uykuya daldım.
Saat sabah 6ydı hemen yatağımdan kalkıp yüzümü yıkadım. Üstümü giyinip çıktım. Normalde seulde bi ajans yönetiyorum ama tatil için busana gelmiştim.
Tabi buna tatil denirse çünkü burası da sevgili anneciğimin olduğu için buradada çalışıyordum. Hemde can kurtaran olarak. Yüzmeyi severim hem yüzüp hemde insanlara göz kulak olucam.
Annem normalde buranın müdürü olmamı isterdi. Ama zaten ben işlerden sıkıldığım için burdaydım. O yüzden buranın da düzenini bozmak istemem.
Annem babamla boşandı. Onu mutlu eden woo do-hwan ile evlenmeyi düşünüyor. Kız kardeşim se-jeong ve bende kendi halimizdeyiz.
Hayatım karışık umarım bu tatil bu karışıklığı düzeltebilirim böylelikle daha iyi olma umudum ile işime gelmiştim.
İçeri girip hemen üzerimi değiştirdim. Can kurtaran kıyafetlerimi giyip denize gittim. Yerime oturup insanları izlemeye başladım. Herkez gülüyordu. Ailecek gelenler arkadaşlarıyla sevgilisiyle gelenler. Onları izliyordum.
□□□□
Öyle işte...
Baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Miawx•Yoonmin•
FanfictionPark jimin babasının ölümünden sonra işine bağlanmıştır. Arkadaşı tae tatile tek çıkmak istememektedir. Park jimini de götürmek ister. Peki ya park jimin ne karar verecek...