6. Dikkatli olur musunuz?Lütfen!

26 4 3
                                    

Merhaba severek yazdığım bu ilk ficimin yeni bölümünden herkezlere merhabalarrr

□□□□

•Jungkook'tan•
Yolculuktan gelmiştim. Arabamı park edip çantamı almıştım. Arabadan indim. Kapıyı örttüp bagajın yanına gittim. Bagajın kapağını açıp bavulumu indirdim. Bagajı kapattım ve arabayı kilitledim. Çantamı düzgünce takıp telefonumu aldım. Saat sabah 7'idi Yoongi Hyung hala çalışıyordu. Şimdi arayamazdım.

Se-jeongun yanına gitmeye karar verdim. O çok tatlı bir kızdı. Se-jeongun benim aklıma kız kardeşim minjiyi getiriyor. Ama bildiğim bi şey varsa kız kardeşim minji neyse se-jeong da oydu. Kız kardeşimle umarım bu tatilde buluşacağız. Erkek kardeşim soobinde buralarda olucaktı. Bu aralar üçüde baya garip davranıyor ve baya bi buluşuyorlardı.

Danışmaya geldiğimde karşımda se-jeongu görmüştüm. Heralde yoongi hyungun annesi bi tek yoongi hyungu buraya almamıştı. Se-jeongu da almıştı. Neden bana bundan bahsetmemişlerdi ki? Bilmiyorum... neden üzülüyorum. Belkide artık herşey değişmiştir. Bi tek ben eski de yaşıyorumdur. Bi tek ben... Kendime bi söz bu tatil düzelicem. Neyse... ne diyordum.

Ha! Bahsetmeyi unutmadan se-jeongun annesi çok tatlı kadın ya çok seviyorum kızıda öyle çok iyi bir aile min-kyu hyung adına çok mutluyum. Evet o adam yoongi hyungun babası. Yoongi hyungun annesi o 5 yaşındayken ölmüştü. Min-kyu hyung yoongi hyung 8 yaşındayken evlenmişti. Se-jeongu da 5 yaşındaydı. Ben bunları düşünürken se-jeongu beni yeni fark etmişti.

Konuşmaya başlayan kişi ben oldum.

KOOK:
"Naber bitanem"

SE-JEONG:
"Aaa kusura bakma hyung..."

KOOK:
"Aaa sıkıntı değil işinle ilgilen lütfen."

Ben mi öyle hissediyorum. Yoksa se-jeong beni başından atmaya mı çalışıyor.

Se-jeongum yapmaz hala sorumun cevabını bekliyordum.

KOOK:
" İyi senden hyung"

KOOK:
"Bende aynı eşyalarımı buraya bırakıp dışarı çıkıyorum. Hyungum gelince ara beni"

SE-JEONG
"Tamam hyung görüşürüz."

KOOK:
"Görüşürüz bitanem."

Deyip bavulumu ve çantamı bıraktım. Sadece telefonum ve cüzdanını yanıma aldım. Otelden çıktım. Buralar çok güzel. Hayranlıkla etrafı izleyerek yürüyordum. Bunu yürürken yapmamam gerektiğini birine çarpınca anladım.

KOOK:

"Özür dilerim"

dedim ve yanaklarımın kızardığını hissettim. Bu yüzden başımı eğdim.

???:
"Dikkatli olur musunuz? Lütfen!"

KOOK:
"ZORUNDA MIYIM!?"

???:
"Evet bana çarpan senin hem suçlu hem güçlü"

Sinirimibu beyefendiden çıkaracağım heralde..

KOOK:
"Yanlışlıkla çarptım"

???:
"Yine de hâlâ özür borçlusun"

KOOK:
"Sen neyden bahsediyorsun daha demin özür diledim ya daha fazla uğraşamam seninle zaman kaybısın"

Kook sana inanamıyorum. Sen neden böyle yapıyorsun acil gitmen gereken bi yerde ypk

KOOK:
"ÖZÜR ... OLDU MU?"

???:
"Bu ne biçim özür dileme şekli?"

KOOK:
"Sen ciddi misin...peki
Size çarptığım için çok özür dilerim şatafatlı bey efendi ve başta ki kabalığım içinde üzgünüm bazı sorunlar yaşıyorumda olduysa kalbinizi kırdıysam affedin"

•Miawx•Yoonmin•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin