%Tanımaya Başlarsan%

13 4 0
                                    


Bu aralar sadece taekook için yazarsam bana kızmayın çünkü bi kaç bölüm boyunca sadece taekook olacak. Bilmem neden ama ?? Yoonmin serisinin içinde taekook az göstermek için en başta taekook yapmaya çalışıyom.
Rica etsem fikrinizi yazar mısınız?
Tarih: 11.12.2023

------


Taehyung Jungkook'u düşünüyordu. O tatlı şekilde uyuyuşu, uyurken bi tavşan gibi onu sarılması.

Jeon Jungkook Tavşan melek "A-ahh tavşan melek" dudağını ağzının içine çekti. Bir şey farketti. Bi tane adam jungkook'u ağlatıyordu. Taehyung bu sahneyi görünce kan beynine fışkırmıştı.

Hemen koşarak oraya gitti. Duyduğu şey ise "Gece daha yeni başlıyor cidden burada mı başlayacaksın. Ben odamda başlarız diye düşünüyordum." O adamın gülüşü ve Jungkook'un hüngür hüngür ağlayışı "Ko-ko*kedi hapşuruğu*lum ac-acuyor lütfen bır-bı" son kelimesini bile söyleyememişti. Jungkook ağlamaktan.

Taehyung adama saldırmaya başladı. Bilmiyordu ama bütün sarhoşluğu kaybolmuştu. Sadece bi kaç saniye sonra her yer kan olmuştu. Jungkook ise yerde ağlıyordu. Kulaklarını elleriyle kapatmıştı. Bir yere dalıp gitmişti.

Taehyung yerden kalkıp Jungkook'un yanına gitti. "Bebeğim iyi misin?" Taehyung ona elini uzatmıştı. Jungkook onun elinden uzaklaşmıştı. Çok korkuyordu.

Nefes alış sesleri çok sesli çıkıyordu. "Güzelim yürüyebilir misin? Ya da ben kucağımda taşıyayım mı?" Jungkook yere bakıyordu. Oraya kitlenmişti.  Acaba ne düşünüyordu. Taehyung onu dinlediğinden bile şüpheliydi. Taehyung Jungkook'un belini kavrayıp kucapına aldı.

Birden ayağa kalktı. Jungkook da düşmemek için hemen ellerini boynuna doladı. Gözlerini büyülterek Taehyung'un gözlerine baktı. Taehyung ise ona yaklaşıp.
"Çok güzelsin seni öpmek istiyorum." Dediğindeyse Taehyung jungkook ile dudaklarını birleştirdi.

~Flash Back Bitersss~

Gerisi... yoktu. Ne o öpüşme nasıl bitti? veya nerede? Jungkook bu anı 2 gün boyunca düşünmüştü. Peki ya Taehyung o bu anıyı hiç düşünmüş müydü? Taehyung napıyordu. Jungkook hazırlanıp havuza indi.

Havuza gittiğinde jungkook gözleri Taehyung'u aradı ama o yoktu. Belkide erken gelmişti. Üstündeki tişörtü çıkar ve güneş kıremi sürdü çünkü havuzdaki su deniz suyundan dahada zararlı olabiliyordu. Şortu ile yüzecekti. Atladı ve ayaklarını bağdaş kurarak oturdu nefesini tutuyor ve hatırlamaya çalışoyordu.

Kapı açılma sesi çok büyüktü. Ama Jungkook duymadı. Çünkü o düşüncelerine gömülmüştü.

Taehyung jungkook'u havuzun en dibinde görünce aklına bir fikir geldi. Tişörtünü çıkarttı. Jungkook'un onu gürmesine fırsat vermeden atladı.

Taehyung'un elleri Jungkook'un belindeydi ve bu en güzel histi Taehyung için jungkook'la birlikte yukarı doğru yüzdü. "Nasılsın jungkook iyi misin?" "A~hm evet iyiyim sen?" Jungkook suratında aptala benzer ama bi o kadarda tatlı bi ifade vardı ve bu Taehyung'u kahkahalara boğdu. "Sana dondurma ısmarlamamı ister misin?" Dedi Taehyung "N-neden olmasın?" Jungkook kekeliyord. Nedenini o da bilmiyordu.

--------
Nasılsınız karneler nasıl bakalım?
ben 87,999'l999'la taktir aldım.
sizinkilr ne??

•Miawx•Yoonmin•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin