Bemutatás

160 3 0
                                    


Elias Star (Scarlatti), 22 éves átlagos vékony zöld szemű és egész sötétbarna hajú félénk fiú, akit az anyja nevelt 16 éves koráig amig nem derült ki, hogy a saját neméhez vonzódik. Az anyja ekkor elzavarta otthonról egy szál táskába pakolhatta össze a legfontosabb cuccait, 18 éves koráig egy ifjúsági otthonban talált menedéket, utána pedig nagy nehezen szerzett magának egy szobát egy szegénységi házban. Azóta próbál talpon maradni ezért keményen dolgozik egy éjjel nappali üzletben mindenesként.


Alessio Adamo, 32 éves nagyon magas erős testalkatú sötétbarna szemű fekete hajú, nagyon erőteljes egyéniségű parancsoláshoz szokott férfi, a szüleit egész kiskorában elvesztette egy maffia leszámolásban őt a nagyanyja nevelte fel, aki nehezen fogadta, hogy Alessio meleg, de az iránta érzett szereteten ez nem változtatott annak ellenére sem, hogy Alessio egy kapcsolatát leszámíytva,nem volt a tartós kapcsolatok híve, inkább csak az egyéjszakás partnereket kereste, akik mindent megtettek, amit csak kért tőlük.


Nicolas Scarlatti, 32 éves magas kisportolt tekintélyt parancsoló férfi az egyik legbefolyásosabb család sarja és mostanra vezetője, az anyja elhagyta őt és apját amikor még csak 10 éves volt az apja nevelte fel, akivel jó kapcsolat megmaradt még akkor is kiderül, hogy a saját neméhez vonzódik igaz egy kikötése volt, hogy lehetőleg minél előbb házasodjon meg, így is tett 28 évesen férjül vette szerelmét Enricot.


Alessio és Nicolas az egyetemen ismerkedett összes és a kezdeti versengések után barátokká váltak annak ellenére, hogy akkor még két rivális család leszármazottai voltak, amikor átvették a családjaik irányitását úgy döntöttek, hogy véget vetnek a háborúskodásnak, és inkább elosztják a területeket és ahol lehet egymást segítve közösen dolgoznak , és igyekszenek törvényes útra terelni az üzleteiket.














A vér kötelezWhere stories live. Discover now