Alessio
Arra ébredek, hogy az este már nem húztam be a függönyöket és a szoba gyenge napsütésbe fürdik, ránézve látom, hogy még korán van, csak hét óra, és bár ilyenkor már fent szoktam lenni, de most nem akarok felkelni, oldalra nézve látom, hogy az én gyönyörűm még édesen alszik, tegnap estére mire feljöttünk a vacsorából már nagyon ki volt merülve, úgyhogy nem is kellett sok meggyőzés, hogy velem aludjon, és nem is nyomtam tovább, csak megölelgettem egy kicsit és a karjaimba húztam, mielőtt én is elaludtam volna.
Belegondolok abba, ami a vacsora előtt történ, és persze rögtön izgalomba is hoz a dolog, Eli olyan édesen ártatlan volt, amíg kényeztettem még soha senki édes hangja és nyögései nem indítottak be ennyire, mint az övé. Nagyon boldoggá tesz, hogy én lehetek az első, aki ilyen örömöket okozhat neki, és a végén még arra is volt bátorsága, hogy a viszonzáson gondolkodjon. Persze nem kértem volna tőle ilyet, legalábbis tegnap még korai lett volna meg amúgy is gondoskodtam magamról is miközben őt eljuttattam a csúcsra, és hát mit mondjak, gyönyörű volt, amikor elélvezett, tiszta boldogság volt az arcán.
Utána a vacsora a fiúkkal nagyon jól telt, mindenki jól érezte magát és láttam Eliason is, hogy eléggé el tudott lazulni és nem zavarta annyira Thomas és Tobias jelenléte, pedig villantottak megint egy kis rész az életmódunkból, mert Mika végig valamelyikük ölébe volt és nem engedték semmihez sem nyúlni felváltva etették és itatták őt. Elias először zavarba volt ettől, de aztán láttam rajta, hogy elengedte ezt és utána már jól érezte magát, és még tőlem is elfogadta, hogy a desszertjével én etessem meg. Amikor felmentünk a lakosztályunkba, még megölelgettem, és lassú tempóban a szobám felé osontam vele, és nem is tiltakozott, csak egy kicsit visszakozott, amikor szép lassan levetkőztettem, és az ágyra tereltem, majd kapott még pár gyengéd csókot és utána a karjaimba húztam és jó éjszakát kívántam neki. Egy kicsit próbálkozott még, hogy elhúzódjon, de aztán egyszer csak hallottam, hogy kiegyenlítődött a lélegzete és nem sokra rá én is elaludtam, most így bele gondolva, nagyon jól aludtam, pedig már rég volt az, amikor valakivel megosztottam az éjszakámat. Most viszont azon is elgondolkodok, hogy a vacsora alatt, amikor Mika és Elias kimentek a mosdóba, Thomas azt mondta, hogy szerinte nyugodtan tovább léphetek és akár meg is mutathatom neki az itteni játszószobámat, hisz már így is eleget látott az életmódból, és akkor legalább nem agyal majd rajta feleslegesen. Annyiban igaza van, hogy akkor legalább nagyjából el tudom mondani neki, hogy miről szól nekem ez az életstílus, és akkor már talán kérdezhet is majd, illetve lehet akár fel is kelti ott valami az érdeklődését. Nekem nincsenek kemény eszközeim, mert nem vagyok szadista, persze van egykét korbácsolóm, de csak a finomabb fajtákból, és nem is igazán fájdalom okozásra vannak, mint élvezeti játékra. a dominanciám főleg az irányításból áll, de nem úgy, mint Thomasék, mert én nem szeretek láncon tartani senkit sem, nálam inkább a tudat kell, hogy a páromat minden téren én irányítom természetesen figyelembe véve az ő igényeit és vágyait. Úgy gondolom és ezt Thomas is megerősítette a vacsoránál, hogy Elias természetes alázatos, olyan ember, aki szereti, ha valaki irányítja és rendben tartja az életét. Persze ez nem jelenti azt, hogy ne lenne saját akarata, csak, hogy kényelmesebben érzi magát, ha valaki más viseli a felelősséget és a döntéseket.
Most viszont már muszáj kikelnem az ágyból, mert sürgősen szükségem van a mosdóra, amikor visszajövök, Elias még mindig mélyen alszik, az viszont érdekes, hogy helyettem a párnámat öleli, ez meg is mosolyogtat. Már készülnék, hogy visszafeküdjek mellé, amikor látom, hogy felvillan a telefonom, szerencsére rezgőre van állítva, így felveszem, és kimegyek a nappaliba, hogy ne zavarjam Eliast. Ránézek a képernyőre és látom, hogy Irina keres, ezek szerint találhatott valamit, különben nem hívott volna ilyenkor fel, amikor tudja, hogy hol vagyok.
YOU ARE READING
A vér kötelez
RomanceEliast 16 évesen kidobta az anyja amikor elmondta neki, hogy meleg, onnantól magáról kelett gondoskodni. Most 22 éves és megismer valakit aki megváltoztatja az életét. Kiderűl, hogy az elhagyott fiúnak valójában van apja, bátya és egy erős férfi aki...