•6•

156 28 14
                                    

Kim Hongjoong
Merhabalar, Sky Entertainment olarak kuruluşumuzun 10. yıl dönümü için bir kutlama düzenlemek istiyoruz. Organizasyon işlemleri için yardımcı olabilir misiniz?

Ekrandaki mesaja bakan Seonghwa,  hayretle kaşlarını havalandırmıştı.

Bunu beklemiyordu işte.

"Sana yemin ederim Seonghwa onunla daha önce hiç çalışmadık. Yoksa mutlaka hatırlardım." diyen kuzenine aldırış etmeden kendi hayal alemine geçiş yaptı genç adam.

Sürekli beyninin içinde Kim Hongjoong dönüp duruyordu.

Kafayı sıyurmasına az kalmıştı.

°°°°

"Hyung eğer kendini iyi hissetmiyorsun kayıt işlemlerini daha sonra halledebiliriz." dedi ünlü şarkıcı karşısındaki gence endişe ile bakarak.

Hongjoong başını iki yana salladı. Elindeki telefonda bir şeyler yazarken umursamazca mırıldandı.
"Hayır San, gerek yok ben iyiyim."

"Ama hastaneden geldiğini söyledin. İyi olduğuna emin misin?"

"Sadece tansiyonum düştü hepsi bu... İyiyim." diyen prodüktör kendisine endişe ile bakmaya devam eden çalışma arkadaşının omzuna hafifçe yumruk attı.

"Bakma öyle bana. İyiyim dediysem iyiyim işte."

"İnandırıcı değil hyung."

"Yakında büyük bir geri dönüş yapacaksın ve daha düzenlenmesi gereken yerler var Choi San! Sana hayran kızları hayal kırıklığına uğratmak istemezsin öyle değil mi? Haydi kayıt zamanı!" diyerek San'ı geçiştirmiş, omuzlarından ittirivermişti Hongjoong.

San ise onun bu tavrına hafifçe sırıtmıştı. İtiraz etmek istese de ikiletmeden kayıt odasına giriş yaptı.

Ön kumanda bölümündeki yerine yerleşen Hongjoong, bir kaç ayarlama yaptıktan sonra cam panelin ardındaki mikrofonun önünde duran ve kendisinden işaret bekleyen adama baktı. Parmakları ile üçten geriye doğru saymaya başladı.

3...
2...
...

Telefonunun tiz bildirim sesi kayıt stüdyosunun duvarlarına çarpıp yankılanırken parmakları ikide sabit kaldı Hongjoong'un. El pozisyonunu bozmadan boştaki diğer eliyle telefonunu kavradı.

Jeong Yunho
Tabiki, sizinle bir ön görüşme yapmak isteriz.
Ekte yer alan linke tıklayarak organizasyon görüşmesi için randevu alabilirsiniz.
Bizleri tercih ettiğiniz için teşekkürler.


Bildirim panelinde yer alan mesajı hızla okuduktan sonra sırıttı.

Hikaye şimdi yine yeni yeniden başlıyordu.

1...

°°°°

Genç kadın hep yaptığı gibi dünyevi boyutundan arındırdığı kaplan gözü taşını sakince eline alarak gözlerini kapattı.

Hava bir hayli soğuktu.
Sonbaharın acımasız sert rüzgarları bulunduğu odanın penceresine vurup kaçıyor, adeta küçük bir ebelemece oyunu oynuyordu. Ekim ayı, daha ilk günlerinden zorlu bir sonbahar yaşanacağını haber veriyordu.

Yüksek ağaç dallarının cama çarpma sesi ve ona yer yer eşlik eden gökgürültüsü kimi insana korkunç gelebilirdi belki, ancak Beatrice için öyle değildi. Severdi o sonbaharı. Gri ve turuncunun hayat bulduğu bu mevsim onu adeta canlandırıyordu.

Tıpkı sonbaharın renklerine sahip taşı elinde özenle tutarken melodik ve harmonik tılsımlı sözleri mırıldanmaya başladı fısıltı şeklinde.

"Somniantes.... İnterveniendi... İntrare... Spectare... Exponentia... Magia..."

Tılsımlı sözler, genç kadının şekilli dudaklarından dışarı çıktığı gibi büyüsel etkiyle etrafını çepeçevre sarmış, her bir kelime anlamsal form kazanarak amacına uygun bir şekilde bir araya gelmişti.

Etrafta yüksek basınçlı bir aura patlaması yaşanırken yavaş yavaş ruhuna işleyen birbirine bağlı sözcükleri hissetti Beatrice. Her biri olması gereken şekilde yavaş yavaş yapılan büyüyü yerine getirirken, genç kadın derin bir nefes aldı. Ruhu ince ince silikleşip bulunduğu boyuttan ayrılıyordu.

Elindeki Kaplan Gözü hafifçe parladı.

Rüya alemi boyutuna ulaşmadan hemen önce içindeki 'Ya olmazsa?' korkusunu dizginlemeye çalıştı.

Olacaktı.
Olmak zorundaydı.
Başka yolu yoktu.

Seonghwa üzerinden haftalarca deneme yapmış ancak başarılı olamamıştı. Sıra en nihayetinde Hongjoong'a gelmişti

Şimdi sıra onun rüyalarına girmekti.

~•~

Kaplan Gözü taşı:

Kaplan Gözü taşı:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beatrice:

Farkettim ki Beatrice karakterini hiç biçimlendirip tasvir etmemişim onu böyle hayal edebilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Farkettim ki Beatrice karakterini hiç biçimlendirip tasvir etmemişim onu böyle hayal edebilirsiniz. Ben bunu beğendim ve tam uyduğunu düşündüm ama sizin aklınızda başka canlandıysa bilemem.

Evet bir sonraki bölüm dua edin de harika bir iş çıkartayım rüya kısmını yazacağım. Umarım batırmam...

Yazım yanlışım varsa uyarın lütfen.
Öpüldünüz ❤

Two Souls | SeongjoongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin