♡Lütfen tanıtım bölümü diye kaydırıp geçme, açıklamam gereken bir şeyler var dostum.
《Ayrıca şans verip okuduğunuz için çok teşekkür ederim!》
.
.
.
.
.i. Hikaye tamamen benim AU'mdur. Kendi Headcanonlarımı da içerir bolca. Olaylar, kişiler, zamanlar, yaşlar, davranışlar, mekanlar, konuşma biçimleri, sev(me)dikleri şeyler vb. birçok şey tamamen canon anlamı taşımamaktadır. Benim yorumumdur. Genel olarak fanon evrenden esintiler ve canon evrenden referanslar vardır.
ii. Tamamen karşı tarafı eğlendirme amacı taşımaktadır. Bu yüzden çok fazla mantık ilişkisi kurmaya çalışmanıza gerek yok. Okuyun, hayal edin, mutlu olun, kaotik Wayne Ailesi'nin büyüsüne kapılın.
iii. Batbros üzerinde yoğunlaşılmıştır. Belki Tim Drake'e biraz pozitif ayrımcılık olmuş olabilir ama elimden ne gelebilir ki? Herkesin var bir favorisi...
iv. Neden Stephanie, Cass, Barbara, Duke gibi karakterlere fazla yer verilmedi? Çünkü tam aşina olduğumu söyleyemem, baştan aşağı sallamasyon bir şeyler de yazmak istemedim. Ayrıca bu kitabın tamamen Batbros üzerine kurulu olmasını istedim çünkü benim için çok büyük anlamları var.
v. "Bruce/Damian/Alfred(vb.) böyle biri değil. Asla böyle demez/davranmaz!!"
...
t-tamam?
vi. Yazı dilime pek güvenmiyorum. Tek amacı eğlendirmek olduğu için aşırı yoğunlaşmadım üstüne. Ne de olsa yazar olma gibi bir iddiam yok.
vii. Küfür, argo ve hakaret içerir.
viii. Dick Grayson karakterine bir açıklık getirmek istiyorum. Kendisi hem polislik hem de Nightwing olduğu yıllarında. (Saçları uzun değil merak etmeyin millet.) Barbara ile uzun bir ilişkisi olmuş lakin yürütemedikleri sebebiyle ayrılmışlardır. Ayrılmalarından kısa denilebilecek bir zaman sonra Kori ile fingirdeşmeye başlaması üzerine Barbara, birtakım "ulan aldatıldım mı acaba" "ulan ya biz sevgiliyken de birlikteydilerse" kuruntusuna düşmüştür. Bu yüzden de Dick'i fena ghostluyor, e bunun üzerine de uzunca bir süredir görüşmüyorlar. İkisi de kendi içinde hislerini bitirdi. Ayrıca Dick, Kori'den hoşlanıyor ama ilk adımı atmak veya işleri ciddiye bindirmek için cesareti/gücü yok.
((NEDEN BÖYLE BİR ŞEY YAPTIM İNANIN BİLMİYORUM))
ix. Tim x Bernard shipi vardır. Rahatsız oluyorsanız üzgünüm ama...
Ya o kadar da kötü değiller bence-
(Bir de şey ben biraz DamiJon flörtleşmesi iması yapmış olabilirim-
ama ciddi bir şey yok merak etmeyin, çocukluk hevesi gibi düşünebilirsiniz.)
x. Bu evrende Marvel evreni kurgusal evrendir. Gerçek değildir.
《Umarım beğenirsiniz!》
.
.
.
.♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BATBROS ON FIRE
FanfictionBATBROS ON FIIIIIREEEEE 《Tanıtım bölümünü okumadan başlamamanı rica ederim.》