Yeni bir kurguyla karşınızdayıım!!!Uzun zamandır paylaşılmak için bekliyordu, artık zamanı geldi diye düşündüm ve sizlerle paylaşmak istedim.
Umarım okurken aklınızdaki sorunlardan az da olsa uzaklaşabileceğiniz, sizi rahatlatacak bir kurgu olur...
Satır aralarına düşüncelerinizi yazmayı unutmayın, hepsini okuyacağım🩹
Hikayeye başlama tarihlerinizi buraya yazar mısınız?
Kitapta ufak değişiklikler yapıyorum. Konu akışı değişmiyor fakat Deniz'in sosyal medya kimliği artık eskisi kadar popüler değil ve paylaştığım sırada fark etmeyip yeni fark ettiğim bazı ufak detayları ekliyorum. Eğer bu bölümleri daha önceden okuduysanız tekrar okumanıza gerek yok🖤
Keyifli okumalar🩹
Not: Lütfen kurgumda başka herhangi bir kitaptan, karakterden bahsetmeyin. Bu hem bana hem de emeğime yapılan büyük bir saygısızlıktır.
🌚
Bu kitapta geçen tüm olaylar hayal ürünüdür. Gerçeklikle hiçbir bağı yoktur.
🌚
Siyah saçlarıma çektirdiğim fön nihayet bitmişti. Aynada güzel açı bulup saçlarımın resmini çektikten sonra kuaföre ücreti ödedim ardından ayrıldım. Sıradaki rotam üç gündür kullandığım ve renginden sıkıldığım için değiştirme ihtiyacında bulunduğum tırnaklarımı yaptıracağım mekandı.
Bugün okulu ektiğim nadir günlerden birisiydi ve bugünü gezerek değerlendirmek istemiştim.
Dükkanın önüne park ettiğim arabama bindim fakat yola koyulmadan önce çektiğim fotoğrafları story olarak paylaştım. Ardından vakit kaybetmeden manikürcüm olan Fırat Abinin mekanına sürdüm.
Yolda giderken sigara paketimden bir dal çektim ve dudaklarımın arasına yerleştirdim. Çakmak yardımıyla ucunu alevlendirdim ve camı açıp kokunun havaya karışmasını sağladım.
Yaklaşık yirmi dakikanın sonunda varacağım yere ulaşmıştım. Arabadan indim ve üzerimdeki kahverengi kürkün kenarlarını düzeltip mekana giriş yaptım.
"Günaydın!" Dedim gür sesimle. Mekandaki çoğu bakış bana dönerken üzerimdeki gözlere alışık olduğum için aldırmadan Fırat Abinin odasına ilerledim.
"Hoş geldiniz Deniz Hanım," diye karşıladı bir çalışan beni.
"Hoş buldum," dedim güler yüzümle.
Düzenli olarak kendime bakım yaptıran birisiydim ve o günlerden biri de bugündü. Ne zaman kendimle ilgilensem sanki pamukların üzerinde yürüyormuşum gibi hissediyordum. Saçlarımı yaptırmak, tırnaklarıma bakım uyulamak beni iyileştiriyordu.
Çalışana kürkümü çıkarıp verince üzerimde siyah vücuda yapışan midi elbisemle kalmıştım. Hava soğuk olduğu için de bacaklarımı külotlu çorap ile sarmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR PARK MESELESİ
Teen FictionÇevresindeki herkes tarafından ihanete uğrayan, türlü oyunlara kurban giden Deniz Sayel'in gerçek aşkı ve dostluğu bulma hikayesi... ***** Bugün rol yap. Yarın senaryoya ayak uydur. Ertesi gün martavalların kurbanı ol. ***** "Önce kolum şimdi rujum...