0.1 - Revir
Batu'nun anlatımı
Yine aynı, klasik bir gündü. Erkan ile okula gidiyoruz ama bu sefer hoşlandığı çocukta bizimleydi.
Erkan gay olsa da ben koyu homofobiktim ama her türlü en yakın arkadaşım Erkandı.
Ben yan okuldan dünyalar güzeli Rana ile flörtleşiyorum, baya samimi biri bazen ondan hoşlandığımı düşünüyorum. Erkan ise yan sınıftan Yusuf'tan hoşlanıyor, Yusuf tam bir gay ve ucube ama yinede Erkan için ona samimi davranıyorum.
Okula gidene kadar Erkan Yusufla konuştu, güldüler eğlendiler. Ben ise derin düşüncelerdeydim.
Orospu çocuğu Erkan bir kere bile ne oldu diye sormuyor top Yusuf'un tırnağı kırılsa dünyayı yakar.
Uzun zamandır ailem'le kavgalıyım sebebi ise; Çok fazla tutanak yemem, Derslerimin düşük olması vb..
Bir de babamın annemi aldatması ve anneme şiddet uygulaması vardı. Babamı ne zaman durdurmaya çalışsam bende zarar görüyordum ama annem için değerdi tabi ki.
Tabi ki bıkmıştım her gün kavga her gün bağrışma, çağrışmadan ama Rana'm her sorunuma çare oluyordu.
Okula yaklaştığımızda güzelim'in bana doğru koşarak geldiğini fark ettim hemen gülümsedim ve adımlarımın hızını hafif artırarak ona doğru gitmeye başladım.
Bana hemen sarıldı, nasıl olduğumu sordu, ailemin durumunu falan sordu ben ise hepsini teker teker samimi bir şekilde cevapladım.
"Batuu, çıkışta beraber kafe'ye gidelim mii?"
Eh tabi ki çok isterdim de, gitsem evde yiyeceğim dayağın maddi manevi hesabı yoktu.
Nasıl reddeceğimi bilmiyordum bir kaç saniye sustuktan sonra aklıma ilk gelen şeyi söyledim.
"Gelmeyi çok isterdim ama biliyorsun ailemi.."
Bana üzgün şekilde bir kaç saniye baktı ve bana sarıldı.
"Sorun yok üzme sakın kendini!"
Hayatımda ilk kez biri beni bu kadar umursuyordu, çok güzel hissettiriyor.
Elimi Rana'nın beline koydum ve gülümsedim.
"Belki daha sonra."
Top Yusuf gidinde orospu çocuğu Erkan bizi fark etti ve "İyi sikişler." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCACIM | GAY
Romance"Batu, kaçıncı tutanağın bu? Okuldan atılacaksın yakında." Önümde bana sinirlice bakan masmavi gözlere bakarken, "Hocam, o masmavi gözleriniz tamamen bana ait olsun istiyorum, başkası bakınca zoruma gidiyor.." ! Smut içerir !