0.5 - Ses Kaydı

68 3 0
                                    

0.5 - Ses Kaydı

Batu'nun anlatımıyla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Batu'nun anlatımıyla

Evet. Yine o gıcık kadının olduğu eve gelmiştim.

Her ne kadar yemek masasına oturmak istemesemde(Selininde istemediği çok açıktı.) Egenin hatrı için oturdum.

Yemekte balık vardı.

Balıktan nefret ediyordum ve üstüne üstlük Ege için oturduğum bir masadaydım. Balık sevmem desem Selin bana daha da gıcık olacaktı.

"Ege gerçekten aç değilim siz yiyin bak."

Ege bana baktı ve "Ye şunu." dedi. Balığı sevmiyorum hatta nefret ediyorum nasıl yiyebilirim aptal!?

Selin derin bir nefes aldı ve "Bak sana meraklı değiliz, beğenmiyorsan yeme siktir git." dediğinde Ege Selin'e sinirli bir şekilde bakıp "Hayatım biz böyle mi davranacaktık küçük misafirimize?" dedi.

"Yok Ege gerçekten sorun yok ayrıca Selin hanım yemeğiniz kötü değil sadece ben balık sevmiyorum rahatsızlık ettiğim için özür dilerim." deyip ayağa kalktım.

"Elinize sağlık afiyet olsun."

Derin bir nefes aldım ve "Ben dışarı çıkıyorum." deyip dışarı çıktım. En son dediğim şeyde Selin mahcup gibi görünüyordu.

Çok umursamadım am aklımda bir soru vardı. Ben dışarı çıktım ama ne yapıcam lan?

Erkan desem ayıp olur artık her zaman her zaman çağırmak. Rana? Hayır artık hoşlanmıyorum.

Kimi çağırsam diye düşünürken o kişiyi gördüm.

"Naber lan piç Kayra."

Bana baktı ve güldü "İyidir sen?"  bende gülümseyip "İdare eder. Bu arada çıkıştan sonra bu samimilik ne?"  diye sordum.

"Konuşmayı başlatan kim acaba?" dedi ve güldü daha sonra "Bu saatte ne işin var burda? Boynuz mu yedin?" dediğinde derin bir nefes alıp"Boynuz değilde nişanlısı istemiyor beni."

"Vah vah, yazık olmuş." dedi ve bana biraz daha yaklaştı.

"1 çocuğu ve nişanlısı var ama ben sapık gibi onu seviyorum." dediğimde ben fark etmeden gözlerim dolmuştu.

"Üzme lan kendini." deyip omzumu pat patladı.

"Evlerine gitmeye utanıyorum." dediğimde şaşkın bir yüz ifadesiyle bana bakıp"Kendi evine gitsene aptal." dedi.

"Ailem beni evde istemiyor." dediğimde sanki devlet sırrı açıklamışım gibi şok oldu.

"Eh, tamam." dedi ve bir süre sessiz kaldı daha sonra "Ben gidiyorum sende git biryerlere." dedi.

HOCACIM | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin