0.3 - Pişman
Batu'nun anlatımıyla
Sabah uyandığımda benim uyanmamı sabırla bekleyen Melis vardı. Gözlerimi yavaşça açtım ve yatakta doğruldum.
Melis uyandığımı görünce "Babam bu gün Batu abin senle ilgilensin dedi." dediğinde içimden bir küfür ettim ve ayağa kalktım
Küçük kız'a gülümsedim ve "Babanın numarası sende var mı?" dediğimde evet anlamında kafasını sallayıp "Vermemi ister misin?" dedi bende "Çok iyi olur." dedim.
Telefonumu cebimden çıkardım ve telefon uygulamasını açıp numara yazma yerini açıp Melis'e verdim.
Yavaşça sayıları girdi ve bana verdi.
Ege'yi Hocacım diye kaydedip WhatsApp'a girdim daha sonra Ege'ye bir mesaj attım.
Siz
Ege ben Batu
Bu gün Melis'i bana emanet etmişsin
Bir sorun mu var?
Evde'de yoksun ne oldu bir anda?
07.19Hocacım
Evet biraz işim var, evde ki çalışanlar bu gün izinli
Zahmet olmazsa sen bakabilir misin?
07.23Siz
Tabi ki bakarım sorun olmaz
Bir de şey
Dün gece ki şey için pişman mısın?
07.23*Görüldü.*
Telefonu cebime attım ve Melis'e gülümsedim ve "Bu gün eğlenmek ister misin?" dedim.
Anında heyecanla "Evet!" diye bağırdı. Ege'nin odasına girdim, benim için bir kaç kıyafet çıkarmıştı.
Bir tanesini giydim ve Melis'in yanına gittim yatağına oturmuş beni bekliyordu. "Şey Batu abi, ben kendim giyinemiyorumda.." dediğinde kıkırdayıp "İstediğin kıyafeti çıkar giydireyim." dedim.
Hemen gülümseyip pembe bir elbise çıkardı ben ise Melis'in üstünü çıkarıp elbiseyi giydirdim.
"Batu abi senden bir şey isteyebilir miyim?"
Melis'e bakıp "İste." dediğimde çekinerek "Saçımı da yapabilir misin?" dedi.
Çalışma masasındaki pembe tarağı aldım ve bir kaç tane'de toka aldım daha sonra Melis'in saçlarını taramaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCACIM | GAY
Romance"Batu, kaçıncı tutanağın bu? Okuldan atılacaksın yakında." Önümde bana sinirlice bakan masmavi gözlere bakarken, "Hocam, o masmavi gözleriniz tamamen bana ait olsun istiyorum, başkası bakınca zoruma gidiyor.." ! Smut içerir !