0.8 - Not

52 3 0
                                    

0.8 - Not

Ege'nin Anlatımıyla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ege'nin Anlatımıyla

Her ne kadar haklı olsa da ona söyleyecektim. Bana ilaç içirip zorla yaptığını söyleyecektim! Beni dinlemedi..

Sinirlenmekte haklı ama dinlese! Ah keşke bir kere de dinlese. Onu yazıp beni engelledikten sonra sabaha kadar ağlamıştım. Onu kaybetmekten çok korkuyordum.

Ne olmuştu da bu kadar sevmiştim inan bilmiyorum. Ama onun için ölüp bittiğime eminim! Şuan bunu düşünmeye zamanım yok. Onunla nasıl barışacağımı düşünmeliyim.

Dinlese dakikasında barışacağız ama sinirden ne yaptığının farkında bile değil ki. Oğuzdan nefret ediyorum. Konuşma ilgimi çektiği için konuşmuştum yoksa Batuyu hiç ilgisiz bırakır mıydım ben?

Zaten bir süre sonra Oğuzu tersleyip Batuyla içecektim ama o çekip gitti. Hem de Kayranın yanına gitti. O sırada Oğuz bana ilaç verdi. Tabi o an anlamadım ilaç olduğunu.

Ondan sonra ben ne olduğunu anlamadan beni danse kaldırdı. Tabi Batuda kıskanıp Kayrayı dansa kaldırdı. Sonra Oğuzun gerçek amacını anladım.

Yani tecavüz etmedide taciz etti. İğrençti. Bunu Batuya açıklayabilsem affedecek gibi hissediyorum. Not mu bıraksam ki. Evet! Not bırakmalıyım.

Hemen not defterimden bir sayfa koparıp en güzel yazımla yazmaya başladım;

Batu, biliyorum sinirlisin ve üzgünsün ama sana açıklamam gereken şeyler var.

Öncelikle Oğuzla konuşmamın sebebi ilgimi çeken bir konu açtı ve bir süre konuştum onunla ama bir yerden sonra tersleyip senle ilgilenecektim. Ama sen Kayranın yanına gittin. Oğuz ise beni tek bulunca bana bir ilaç vermişti. Şimdi anladım ilacın ne işe yaradığını. Sonrasında kendi isteğim olmadan beni dansa kaldırdı ve tuvalete çağırdı. O an başım çok ağrıyor ve dönüyordu. Sarhoştum. Merak etme tecavüz etmedi. Biliyorum hatalıyım ama onu itmeye gücüm yetmedi. Yanımda sen yoktun. Sensiz bir hiçim Batu. Seni sevdiğimi anlamıyorsun. Herneyse yinede özür dilerim. Umarım beni affedersin.

-Ege-

Kağıdı güzelce katladım ve nöbetçi öğrenciyi çağırdım. Nöbetçi geldiği gibi merakla "Efendim hocam?" diye sordu. Kağıdı eline verip "Batuyu biliyor musun?" diye sorduğumda hemen kafasını salladı ve "Esmer olan değil mi! Evet biliyorum hatta aynı sınıftayız onunda." dediğinde gülümsedim ve "Bunu Batu'nun sırasına bırak gel hadi bakalım." dedim.

HOCACIM | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin