Y.N(Yazar Notu):BU BÖLÜMÜ YAZARKEN YANLIŞLIKLA VAZELİN YEDİM ZEHİRLENİR MİYİM ACABA-?
0.2 - Sarhoş
Batu'nun anlatımıyla
Siktir! Hoca kesin anlamıştı. Utançtan duymamazlıktan geldim ama duyduğumdan emindi.
"Batu bu gün bize gel istersen ben ilgileneyim senle."
Artık Rana'ya bir ilgi duymuyordum asla gitmezdim ayrıca ailem bok gönderir.
"Ranacım istersen Batu bende kalsın hem bende bol bol ilaç var doktora vb'de götürürüm ben."
Rana bozulmuş gibiydi bana baktı ben ise o an Rana'yı daha da bozdum.
"Rana ben Ege hocam'da kalayım."
Rana bir anda ağlamaya başladı hıçkırıkların arasında kekeleyerek "Peki." deyip hızlıca gitti.
"Hocam sorun şu kii- benim ailem çok katı yani ilgilenmiyorlarda nasıl geleceğim?"
Masmavi gözlerine öldüğüm hocacığım sinirle "Ailenin numarasını ver." dedi.
"05** *** ** ** annemin numarası hocam."
Ege hocam telefonuna numarayı girdi ve "Annenin adı ne?" dedi bende cevap olarak "Yasemin." dedim.
Annemi Batu'nun Annesi diye kaydedip ara butonuna tıkladı. Bir süre telefon çaldıktan sonra hocanın "Alo." demesiyle annemin telefonu açtığını anladım.
Hoca yanımdan ayrıldı uzak bir yere gitti.
Ege'nin anlatımıyla
(Y:Yasemin, E:Ege)
E: "Merhaba."
Y: "Merhaba, kimsiniz acaba?"
E: "Ben Ege Batu'nun Matematik hocasıyım mümkünse Batu bu günlük bizde kalıp ders çalışabilir mi?"
Y: "Tabi ki hocam istediğiniz kadar sizde kalabilir yeterki siz isteyin."
E: "Teşekkürler Yasemin hanım iyi günler."
Y: "Asıl size teşekkür edilmeli Ege bey iyi günler."
Telefonu kapattım ve cebime atıp Batu'nun yanına doğru yürümeye başladım. Ders çalışmayacaktı sadece biraz dinlenmesi için davet etmiştim onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCACIM | GAY
Romance"Batu, kaçıncı tutanağın bu? Okuldan atılacaksın yakında." Önümde bana sinirlice bakan masmavi gözlere bakarken, "Hocam, o masmavi gözleriniz tamamen bana ait olsun istiyorum, başkası bakınca zoruma gidiyor.." ! Smut içerir !