0.4 - Çıkış

90 5 6
                                    

0.4 - Çıkış

Batu'nun anlatımıyla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Batu'nun anlatımıyla

Sabah Erkan'ın evinde, telefonumdan gelen bildirim sesiyle uyandım.

Numarasız biri yazmıştı, kimdi ki bu? Hemen WhatsApp'a girdim ve mesaja baktım.

05** *** ** **
Merhaba Batu
Ben sizin okuldan Kayra
Tanıyorsundur umarım
Çıkışta bir konuşabilir miyiz?

Siz
Bana uyar

*05** *** ** ** kişisi Kayra diye kaydedildi.*

Kayra
Tamam ozaman

Hiç yazmaya dermanım yoktu görüldü atıp Kayranın profil fotoğrafına girdim.

Sarışın, mavi gözlü bir çocuktu birde çilleri vardı.

Mavi göz..

Bir süre daldım gittim mavi gözlerine, ama okadar etkilemiyordu. Benim mavişimin gözlerindeki koskocaman okyanusta kaybolmak varken kimmiş bu sarı fışlan!

Bunu içimden geçirdikten sonra aklıma geldi.

Telefonu yatağa attım ve ayağa kalktım Erkan okula hazırlanıyordu.

Şakasına "Ahh! Erkan yavaşş!" diye bağırdımda Erkandan güzel bir tekme yedim.

"Orospu çocuğu korktum!" diye bağırdığında nedense tüm acım bir anda geçmiş gibi hissettim ve gülmeye başladım.

"Şu Eskort Kayra vardı ya." dediğimde Erkan bana merakla baktı çünkü Kayradan nefret ediyordu.

"Bana çıkışta konuşalım mı yazmış."

Erkan sinirle "GİTMEYECEKSİN!??!" dediğimde sessizce orospu çocuğu dedim ve derin bir nefes aldım.

"Bak canım arkadaşım çocuk çağırmış gideyim konuşayım geleyim ne var bunda!"

Erkan beni bir anda duvara itti ve beni duvarla arasına aldı, BEN NEDEN ETKİLENMİŞTİM BUNDAN?!

Şu an Erkan sinirle ağzını boynuma yaklaştırdı ve bir kaç dakika boynuma sıcacık nefesini üflemeye devam etti.

Bir an bana bunu yapanın Erkan değil Ege'nin olduğunu düşündüm.

Sessizce "Napıyon oğlum." dediğimde kendine gelmiş olacakki çekildi ve "Bak canım kardeşim, gitme lütfen." dediğinde derin bir nefes alıp "Bakarız." dedim.

Bakarız dedim demesine ama Kayranın yanına gideceğim kesindi.

Okula giderken yine Yusuf'u aldık ve yine Erkan ve Yusuf sohbet ediyordu. O an elimi benim elimden çok az daha küçük sımsıcak bir el tuttu.

HOCACIM | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin