10

42 7 8
                                    

İyi okumalaar

-

Erenin ağzından

yıllardır karşılıksız olan sevgim artık karşılık sevgiye dönmüştü Bahara yazmaya hep korkmuştum kartalada burdan malzeme çıktı sürekli dalga geçti hayvan herif

Aylardır baharla yazışıyorduk ve şuan bahardan habersiz evine gidiyorum Kartal ve nazlı yani baharın yakın arkadaşı bu aptalla sevgili olduları için evini biliyordu Kartalı ikna edene kadar canım çıktı en sonunda ikna oldu.

"Allah aşkına ne kadar kaldı" diye isyan edince kartal bana ters ters baktı klasik kartal "eren atarım seni arabadan aşağı dakka bası sorup durma" diye bağırdı resmen bana bana biricik bebeğine bağırdı öküz işte

"şirin kedi bakışın bana çökmez dön önüne çabuk" diye gene bağırdı ne yaptıysam artık. "Bağırma hayvan arkada güney uyuyor" dedimde kartal göz devirerek bana bakınca bende tripli bakış atıp bahara yazmaya uctum.

Eren: güzelimm napıyorsunn

Güzel kızım: Eve geldim simdi sen napiyosunn

Evde olduguna emin olduktan sonra eve geldigimizi fark ettim hızla arabadan inip eve doğru koştum tabi cifte kumrular arkadan sarmas dolas kartal ve güney agır agır geliyordu bi kere de yol sırası uyumasa olmaz zaten kartalım elden gidiyor sorna.

yanıma geldiklerinde kapıyı caldım kapı acıldı ve karsımda baharı gördüm cok gecmeden arkadan bir erkek sesi geldi "kim gelmis canım"

buda kimdi simdi? Neden bahara canım demisti? Neden baharın evindeydi? Burda ne oluyordu?

Cok geçmeden yanımıza uzun boylu sarısın ve gercekten yakısıklı bi cocuk geldi buda kimdi simdi?

Baharın yüzüne döndüm sasırmıs bi sekilde bana bakıyordu kartal arkadan "ne bekliyorsun abi girsen-" derken oda iceri bakıp donakaldı

ortam ciddilesmisken nazlı bir kahkaha patlattı ve "o baharın kuzeni"dedi. Bu kuzeni hic sevmemistim içimde kötü bir his vardı bu kötü hissi bahar bana sarılarak böldü ve yanagıma bir öpücük kondurdu sanırım suan ölebilirim çok güzel öpüyordü.

-

Yıldızlamayı unutmayın

yalancı hayat || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin