3

68 14 3
                                    

İyi okumalar

-

Atakanın yanına gitmeme tam bi saat kalmıştı. Kızlarla bizim evde oturup saatin dolmasını beklerken telefonuma bildirim geldi.

0552******* : son bi saatin var haklı oldugumu görmen icin

Bahar: senin havanı varya şimdi

0552******* : eeeee

Bahar: defol lan ruh hastası

0552******* : aaa çok ayıp

*görüldü*

nazlı ve ezgi kulagımın dibinde anırıken bi an çığlık attım "kesin lan sesinizi bıktım ya ben sizden"

Ezgi gülerek "Nazlı bunu bize kaçıncu diyisiydi bu" diyince nazlı sırıtarak "5den sonra saymayı bıraktım" dediğinde göz devirdim.

"Ben cıkıorum anca giderim beni de o gruba geri alın çabuk" dediğimde nazlı "bu dün bi saate kendini geri aldırıp sonra çıkan bahar mı?"

"Evet o bahar beğenmedin mi hayvan" dedimle kahkaha atmaya başladılar "bıktım sizden" diye söylenerek cıktım odadan halar gülüyorlar ya sabır.

Atakanın evinin yakınlarında biyerde sebepsizce dikilirken ipeği gördüm. Tam yanına gidiyordum ki atakanın evine doğru döndü. İpegin atakanın yanında ne isi vardı?

İpek kapıyı calınca bi kaç saniye sonra atakan üstü cıplak bi şekilde kapıyı açtı. Sırıtarak ipeğe bakarken üzerine doğru eğildi ve ipeğin dudaklarına yapıstıktan sonra ipeği havaya kaldırdı. İpek bacakları atakanın beline doladı ve iceri girdiler.

Kardeşim dediğim kişiyle mi aldatılıyordum?

Bi kaç dakika daha aynı yerde dikildikten sonra atakanın evine doğru yürürken kamarayı açtım. Yedek anahtarı sakladığı yerden alıp kapıyı sessizcene actım.

Yatak odasına doğru giderken salonda olduklarını fark edip kenara saklanıp videoya almaya başladım.

bi kaç dakika sonra salona girip ayakta dikildim beni ilk fark eden ipek oldu. Atakanı dürtü bana bakarken. Atakan ne olduğunu anlamadı icin gülerek bana bakınca hemen fırladı ipeğin üzerinden.

"Bahar" dedi cevap vermedim "sen sen içeri nası girdin" dediğinde anahtarı gösterdim ve bise demesini beklemeden evden fırladım.

eve gittiğimde kızlar beni bekliodular videoyu izletip telefonu kapadım. Eve gelene kadar atakan ve adını bilmediğim manyak yazıp durmuştu ipek de bi kaç mesaj tabii.

2yıllık sevgilim beni dostum dediğim kişiyle aldatmıstı.

yalancı hayat || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin