***
Spaccal el mentünk a házába aztán gyorsan le passzolta a kulcsot Brúnónak, egy kicsit még beszélgettünk de aztán én haza mentem.
Már nagyon karácsonyi hangulat van mindenhol ezért úgy döntöttem hogy csinálok egy kis forró csokit. Mivel lesz ugye a HB ezért én csak 19:00 kor kezdek el készülődni, nem nagyon értem minek mentem bele mikor nem vagyok nagy bulizós..
Nem is tudom hol lakik a Bruno... m1, inkább rá írok Lacira.
----üzenet------
Szia
Szia, hát te? Mégse jössz a buliba?
Nem, vagyis hát de jövök, azt szerettem volna kérdezni hogy hol lakik a Bruno?
Majd el megyek érted. Hol laksz?
Tégla utca 15.
Okés, akkor megyek érted. Addig keszülj el. 19:00ra ott vagyok érted.
Okés.
----üzenet vége----
Akkor készülődhetek most. Nem tudom mit vegyek fel... ezt a fekete ruhát? Vagy a kéket? Vagy melyik lenne alkalmas egy buliba? Nem szeretnék ki öltözni nagyon... így úgy döntöttem fel veszek egy piros ruhát egy piros magasarkúval.... na de a magassarkúkat utálom... na m1. Ez van, egy éjszakát ki bírok.
A hajamat csak ki vasaltam, egy nyakláncot fel vettem amin egy A betű volt.
19:00
Hallottam hogy valaki kopog ezért gyorsan fel kaptam a táskám amibe bele dobtam a telóm és ki nyitottam az ajtót.
-- Szia. - köszönt Spacc.
-- Szia - köszöntem vissza, egy pár percig csak néztük egymást..
-- akkor mehetünk? - szólalt meg hírtelen.
-- igen, mehetünk. Biztos hogy ott lesz Vini? - sétáltunk a kocsi felé.
-- Nem tudom, de ha nem lesz ott ne félj mert már egy barátod van, és tudod ki az?
-- Te?
-- Igen csak is énn. - mondta mosolyogva miközben be ültünk a kocsiba. Sofőr vezetett...
-- bocsi hogy ilyen furán kérdezek csak hát.. az egyik barátnőmtől szoktam meg kérdezni hogy hát...
-- mit? - mondta értetlen arcal.
-- hogy.. jól nézek e ki...
-- hát persze hogy jól nézel ki! De most csak úgy mondom mint barát, érted?
-- ja.. nem leszek fel tünő?
-- a sok részeg között, Nem, bár a józanoknál sem de én bármikor, bárhonnan ki szúrnálak. - mondta egy kis mosollyal.
Pár perc múlva meg is érkeztünk... hatalmas nagy ház volt, mint egy villa!
Amikor be mentünk irritálóan hangosan szólt a zene de bár nem szóltam vegyék lejjebb mert nem akartam el rontani a kedvet.
YOU ARE READING
Ragyogj!✔️
RandomElkezdve: 2023. November 25. Befejezve: 2024. Április 2. Spacc ff. Fő szereplők: Németh Anna Tóth László Tamás(Spacc) Szereplők: Tóth Izabella(Anna BFF -e) Pető Bruno És sokan mások....