24

286 15 1
                                    

-- Amúgy szerintem felhívom Spaccot, vagy Maricsot.

-- OOo..

-- miaz?

-- Semmi. Amúgy... kérsz kávét?

-- Om, igen kérek.

//// Bruno szemszöge ////

//// hívás ////

-- Szia tesa, mizu van? Itt vagyok az Annánál.

-- Ja, semmi. Lazulgatok itthon. Luca épp hisztizik meg hát ja, csak a szoki.

-- Jaja, nem tudod hol van Sári?

-- Nem tudom, de sztm a Maricsék van.

-- Mit keresne ott?

-- Nem tudom, sztm át ment beszélgetni, vagy tudod az Anna meg a Marics eggyütt van, meg biztos hogy csak Marics tanácsot kért és azért lehet ott. - sóhajtott -- szóval ja.

-- Féltékeny vagy még mindig?

-- Hát, talán egy kicsit haver.. hiába szakítanék a Lucával, Anna mégis Maricsot választaná.. hm.

-- Nem biztos. Elvileg... na m1 majd el mondom.

-- Miaz?

-- Majd el mondom tesa, most tudod, Annáék vagyok.

-- Jaa vágom, Maricsos ügy. Fogadjunk megint nem volt elég 1 nő neki..

-- Talán.

-- Na m1 tesókám én mentem mert Lucával megyünk a strandra.

-- Ilyenkor? A strandra?

-- Jaja, ki találta Luca. Na mentem csook.

-- Csao.

//// hívás vége ////

//// Spacc Szemszöge ////

-- Most komolyan? Talán Maricséknál van mert tán tanács kéne?

-- Miért?

-- Meg strandra mész Lucával? Jól vagy? - kérdi Sára. -- Jó na tudom féltékeny vagy a Maricsra de ez van. Lucát meg valaki keresse meg. - forgatta a szemét.

-- Majd én - forgatta szemét Miló és már nyúlt a kocsikúlcsért.

Igazából díszítjük a házam, Bruno szülinapjára. Sokan leszünk, de nem is baj, ebben a nagy házban elfér mindenki.

Egy pár óra múlva....

//// Anna Szemszöge ////

-- Huha hogy telik az idő. - néztem rá a telefonom kijelzőére.

-- Jaja.

-- Nem megyünk át Spaccék?

-- Nem tudom, azt mondta a strandra megy Lucával.

-- Mii?? A strandra?.... - húztam el a szám.

-- Nem baj, akkor is mennyünk.

-- miért?

-- Csak vedd a cipőd meg a kabátod.

Egy pár perc múlva már Spacc ajtajánál áltunk.

Kopp - koppp... - kopogtam és vártam egy olyan 5 - 10 percet.

-- Na jó be nyitok, nem tetszik ez nekem. - mikor be nyitott mindenki fel ugrott hogy boldog szülinapot Bruno. Brunon egy kis meglepődés látszott és egy nagy mosoly..

-- Boldog születésnapot szöröske - mondta neki Sofi.

22:13

-- Hallod én megyek Brunómhoz majd jövök - mondta Sára.

-- Jojo nyugodtan.

Na egyedül maradtam ezen a hatalmas nagy kanapén. El kezdtem a telefonomon istagrammozni. Pörgettem a storyika a bejegyzéseket mikor...

-- Helló - ült le mellém egy lány.

-- öm, Szia ismerjük egymást? - A haja be volt fonva és ilyen furi ruha volt rajta.

-- Nem, én most jöttem. Láttam hogy egyedül üldögélsz itt mikor mindenki bulizik.

-- Hát igen. Sári el ment Brunóval, Iza talált valakit magának, Fanni is biztos valakivel van, Spacc meg a kis barátnőjével van, Marics meg nem tudom hol van.. Sofi pedig a báttyámmal.

-- Báttyád? Ki a báttyád? Már bocsi ha túl kíváncsi vagyok.

-- Semmi baj, a báttyám Németh Vini, én Németh Anna Luna vagyok. Vagyis amúgy inkább Vini az unoka báttyám..

-- Tóth Enikő. Spacc unoka huga. -  le fagytam egy pár percre. Az arcát jobban megnézve... sok a hasonlóság.. sok...

-- Az biztos jó lehet.

-- Jaja, hát mondjuk nem rég tudtam meg hogy ő az unoka báttyám de m1. Amúgy Marics ott beszélget a srácokkal. Ki megyünk a teraszra? El szívunk egy cigit, beszélgetünk meg ja, meg talán jobban hallanánk egymást.

-- Jaja, benne vagyok ebbe...

Ragyogj!✔️Where stories live. Discover now