***
Ding - dong - mikor meghallottam a csengőt fel pattantam a kanapéról és a táskámért nyúltam, bele dobtam a telefonom és ki mentem a kapuba.
-- Szia. - köszöntem.
-- Szia, huha de csinos vagy. - mosolygott.
-- Köszönöm. - mosolyogtam rá vissza.
Outfittem:
-- Hát akkor mennyünk - mondta mosolyogva és a kocsi ajtót ki nyitotta nekem.
-- Köszi. - mondtam és ő be szállt a volán mögé.
-- Petra? - kérdeztem.-- Szakított, egy kis vitánk volt... szeretném féltékenyé tenni őt, veled.
-- Velem?
-- Igen. - mondta. -- Kérlek menny bele, vissza szeretném kapni, minnél előbb. - mondta boci szemekkel.
-- Legyen, de, tudd hogy nekem tetszik valaki aki be is vallotta hogy szeret engem csak.. - halkultam.
-- Csak?
-- Csak szeretném tudni hogy tényleg akar e engem..
-- Akkor most itt az alkalom megtudni. Ha féltékeny lesz akkor tudni fogod hogy kellesz neki, de ki az?
-- Hát.. nem akarom megnevezni de Spacc..- néztem ki az ablakon.
-- Azta, nem gondoltam volna. - mondta és fel ment az autópályára. -- De csak annyi lesz hogy piálunk, táncolunk, és igen ott lesz Petra.
-- Akkor jó. De ne legyen tipitapi, okés?
-- Jojó, se neked se. - mosolygott
-- Hidd el nem pont téged fogdosnálak meg először, ne vedd bántónak, nem annak szántam. - nevettem kínosan.
-- Nyugi, nem veszem magamra. - mosolygott. Mikor kanyarodott akkor véletlenül olyan pontra néztem ahova nem kellettet volna, igen, fel állt neki...
***
Mikor meg érkeztünk akkor be mentünk a backstage-be
Már mindenki ott ült még Enikő is.
-- Sziasztok - Köszöntünk egyszerre Milánnal.
-- Sziasztok - köszöntek.
Le ültünk melléjük beszélgettünk, nevedgéltünk, storykat meséltünk amíg nem a Bruno X Spacc következett. Fel szaladtak a színpadra és el kezdték nyomni.
-- Haljátok nem felelsz vagy merszezünk? - kérdi Milo.
-- Mehet - mondták.
-- Anna Felelsz vagy mersz?
-- Felelek. - mondtam.
-- Idősebbekre buksz?
-- Igen is meg nem is. Aki egy koru velem kb az még be szokott jönni de hát na ez van. - vontam vállat és Enikőre néztem. -- Felelsz vagy mersz?
-- Merek. - mosolygott.
-- Ülj Kevin ölébe. - mosolyogtam és ő is vissza mosolygott.
Kb 1 óra múlva le jöttek Spaccék a színpadról és a csatlakoztak hozzánk.
-- Spacc, felesz vagy mersz?
-- Felelek. - nézett rám.
-- Ki tetszik neked? - kérdi Enikő.
-- Anna. - mosolygott kb mindenki, csak Milo nem.
-- Bruno, felelsz vagy mersz? - kérdezte Spacc.
-- Merek.
-- Csinálj most egy hb-t. - mosolygott.
-- Hát jó, akkor irány hozzám! - mondta és mindenki el kezdett ki menni a backstageből.
***
Már kb 1 órája Brunonál bulizunk, nagyon jó a hangulat. Sára és Bruno megint el tüntek mint mindig. Éppen Milóval táncolok, Petra csak néz minket.
-- Iszunk valamit? - jött oda hozzánk Spacc.
-- Ahhaa - mondtam. Már itt látszott rajtam hogy volt bennem pia, nem kicsi.
Lehúztunk 1 - 2 vodkát mikor valaki meg fogta a kezem... innen kép szakadás, márcsak annyira emlékszem hogy valakivel csókolóztam egy szobában....
YOU ARE READING
Ragyogj!✔️
RandomElkezdve: 2023. November 25. Befejezve: 2024. Április 2. Spacc ff. Fő szereplők: Németh Anna Tóth László Tamás(Spacc) Szereplők: Tóth Izabella(Anna BFF -e) Pető Bruno És sokan mások....