Le mentünk az eggyik Balatoni kajáldába.. már mindenki evett mikor...
-- Mondják egy fa viccet? - kérdi Marics.
-- Nem - mondtam.. persze ismerem ezt a viccet.. azt fogja mondani hogy..
-- Nem baj, úgy is most faragják. - páran el kezdtek nevetni de páran nem.
Lassan meg ettük a kajánkat és haza sétáltunk. Kicsit megpihentünk aztán...
-- Nem megyünk le a Balaton partra? - kérdi Luca. Hm, mondjuk ez jó ötlet igazából. De este?
-- Aha - mondta Sára.. aztán a fiúk is bele eggyeztek, és Sofi és Fanni is, és végül én is beleegyeztem.
Mindenki átöltözött. Mi lányok már kint ültünk a nappaliban a fiukra várva. Nem is értem miért nincsenek kész mikor nekik csak egy gatyát kell felvenniük. Kb ilyen 2 - 3 perc múlva ki is jöttek.
Spacc végig mérte Lucát..-- Szép vagyok? - kérdezte Luca.
-- Ahhaa -- puszilta meg az arcát. Hàt persze hogy szép, a melle majdnem kint van.....
Spacc hirtelen rám nézett és el pirosodott. Igazából jól esett. Rajtam egy, egyberészes fekete ruha volt. Fannin is egy ugyanilyen ruha és Sofin pedig egy rózsaszín egyberészes ruha. Során pedig egy kétrészes fürdőruha.
Pár perc múlva minden megvolt, még így is meleg volt hogy nemsokára ment le a nap. 18:30 - rá értünk le a partra. Mindenki, vagyis a töbség be kente magát naptejjel. Én is be kentem magam..
-- Nézzétek lányok! Olyan fejest ugrok! - futott és végül bele ugrott drága báttyam a vízbe, csak hogy az nem fejes volt.. hanem segges.
-- Szép volt Vini, csak az a baj hogy ez segges lett. - szólaltam meg és én is bele ugrottam ahogy a többiek.
-- Amúgy hoztam strandlabdát! - szólalt meg Kevin. Ki ment és a táskájából amit hozott ki vette a labdát és fel fújta, azután be ugrott a vízbe, és Maricsnak passzolta. Így elsőnek mindenki, mindenkinek dobta a labdát aztán körbe dobáltuk.. Nagyon jó volt.
Pár perc múlva már mindenki kb egymást locsolta, valaki el ment csajozni, valaki pedig a csajával foglalkozott. Egyszer csak azt éreztem hogy valaki megfogja a derekam, én gyorsan hátra fordúltam és Laci volt az... Laci.-- Te mit csinálsz? - kérdeztem normális hangnemben.
-- Csak ide jöttem hozzád. - ölelt át hátulról. -- mizu van? - jött szembe velem.. én próbáltam takarni az arcom de nem ment.. -- csak nem el pirultál? - kérdi nevetve.
-- De - szólaltam meg. -- de te is el pirultál ma, amikor meg láttál fürdőruhában - mondtam mosolyogva.
-- Igen, tényleg el pirultam. - mosolygott. Imádom mikor mosolyog. -- gyere mennyünk vissza a többiekhez. - mondta mosolyogva.
Miután vissza mentünk a többiekhez még pár percet maradtunk a vízben aztán úgy döntöttünk hogy haza megyünk mert már valamenyire késő volt.
Mikor haza mentünk mindenki le fürdött és végül mindenki a nappaliban ült.
-- Amúgy nem Felelsz vagy merszezünk? - kérdi Marics.
Végül mindenki bele egyezett és el kezdtünk játszani....
YOU ARE READING
Ragyogj!✔️
RandomElkezdve: 2023. November 25. Befejezve: 2024. Április 2. Spacc ff. Fő szereplők: Németh Anna Tóth László Tamás(Spacc) Szereplők: Tóth Izabella(Anna BFF -e) Pető Bruno És sokan mások....