2

576 19 0
                                    

Reggel arra keltem hogy Iza valamit csinál a konyhában, nem nagyon érdekelt engem így még fordultam és próbáltam vissza aludni.

Forgolóftam és csak forgolódtam..
Nem ment hogy vissza aludjak, ekkor jutott eszembe hogy este kaptam egy üzenetet. Így hát meg nyitottam, és vissza írtam.

Üzenet////

Szia

Szia

Finom volt a süti amit adtál tegnap

Köszi? Hogyhogy egy híresség pont rám ír? Nem zavarok egyébként?

Dehogy zavarsz! Találkozhatnánk egyszer nem? Úgy értve nem randi, csak ismerkednénk.

Haat.. mikor jó neked?

Nekem ma jó, még talán holnap is.

Nekem is ma jó.

Akkor itt Pesten a cukrászdátok előtt? 16:30kor?

Nekem jó.

Okes akkor, akkor tala.

Jaja, na szia.

Szia.

Üzenet vége////

El sem hiszem hogy pont Spacc el hívott egy találkozóra.. nem tudom hova akár vinni és igazából nem is ismerem őt. A zenéjüket kívülről fújom, meg tudom hogy mi a kedvenc étele, itala, színe stb. De azt nem tudom hogy mi történik vele a magán életében vagy hogy mint csinál szabad idejében.. na de szerintem mondjuk el Izának, úgy lesz a jó, nem?

-- Iza, van egy jó meg egy rossz hírem... - mentem oda hozzá.

-- mi a jó hír?

-- hogy Spacc el hívott engem egy találkára. - mondtam mosolyogva.

-- na ne szopass, és a rossz hír?

-- sajnos te nem jöhetsz, meg nem is ismerem annyira őt. Nem tudom hova akar vinni, vagy csak sétálni fogunk és beszélgetni? Ahjjj, nem tudom.

-- nyugi, szerintem a legjobb élményed lesz a világon. Hidd el, szerencsés vagy. Amúgy meg rám a Milo írt.

-- kajak???

-- Nem. - mondtam egy kicsit nevetve.

-- tudom hogy szeretnéd ha miló a tiéd lenne, ezért ha majd minden jól megy és ha Spacc be mutat a barátai előtt barát ként akkor majd el kezdek beszélgetni Milóval és mesélek rólad, és talán még beléd is szeret - mondtam neki mosolyogva egy kis perverzséggel.

-- jó ötlet, és neked nem jön be a Spacc, vagy a Brunyesz. - kérdezte mosolyogva.

-- Nem, ha talalkozok is Spaccal nem lesz köztünk semmi, csak barátok leszünk - remélem... már ezt magamban mondtam...

-- hát jó.

-- na én megyek fel öltözöm, aztán össze dobok valami kaját. Meleg szendvics jó?

-- ahha.

-- akkor az lesz! - mondtam neki mosolyogva.

Ragyogj!✔️Where stories live. Discover now