3

1.6K 63 8
                                    

אמה-
הלכתי לקפיטריה והתיישבתי בשולחן הקבועה שלנו, הבנות הצטרפו אליי והתיישבו לידי , ״בנות נראה לי שאני מתחילה קצת לפחד מדין, אתמול שחזרתי הביתה דין עצר אותי ואמר לי להיכנס לרכב שלו, אמרתי לו לא ואז הוא אמר לי שלא כדי לי להתעסק איתו ופשוט נכנסתי לרכב בלי לחשוב, מפה לשם הוא לקח אותי לבית שלו-״ אמרתי ועצרתי שאדל קטעה אותי ״אמרתי לך שהוא מסוכן, הוא עשה לך משהו״ שאלה ״לא הוא לא עשה לי כלום אבל איכשהו יצא שסיפרתי לו את הסוד״ אמרתי ״ה-סוד״ זואי שאלה ״ה-סוד וישר אחרי שסיפרתי לו הוא לקח אותי הביתה והכי מוזר זה שהוא ידע איפה אני גרה ולא אמרתי לו בכלל את הכתובת״ אמרתי ״זה מוזר שהוא ידע, אבל לא כזה מפתיע שהוא ידע את הכתובת, הוא מקושר לכל העולם ,אם הוא רק רוצה משהוא הוא מקבל״ מיקה אמרה ״צודקת אבל זה מלחיץ שהוא פשוט יודע כאלה דברים, ועכשיו הוא גם יודע את הסוד שההורים שלי אמרו לי לא לגלות כדי לשמור על התדמית שלהם״ אמרתי .

יש רק כמה אנשים בודדים יודעים שאבא שלי בגד באמא שלי ושיש לו משפחה חדשה לגמרי. האנשים שיודעים הם ההורים שלי מן הסתם ,אני, ניר ,סבא וסבתא שלי משני הצדדים והבנות הן החברות הכי טובות שלי ועברנו את זה ביחד, הן עזרו לי בזמן שגיליתי על הבגידה ורק עליהן אני סומכת, ועכשיו גם דין יודע .שאר האנשים חושבים מה שסיפרנו להם , סיפרנו שהם נפרדו בהחלטה משותפת ושניהם הבינו שיותר טוב שהם היו פרודים.

״יודעות מה בואו נעבור נושא, שמעתי שיש מסיבה ענקית היום״ אדל אמרה, אני בדרך כלל לא כל כך אוהבת מסיבות ולשתות אבל בכל זאת תמיד הולכת עם הבנות ורוקדת איתן אבל אף פעם לא שותה. ״מה אומרות אנחנו הולכות היום״ זואי שאלה, זואי תמיד אוהבת לצאת למסיבות ולשתות היא חיית מסיבות. ״כן ברור שנלך למסיבה זאת ה-מסיבה״ מיקה אמרה, גם מיקה אוהבת מסיבות אבל היא כמוני לא שותה. ״אמ מה אומרת״ אדל שאלה אותי ״סבבה נלך למסיבה״ אמרתי עם חיוך.

״אני באה אלייך ב-7 להתארגן למסיבה״ אדל אמרה שיצאנו מבית ספר ״ברור תעזרי לי לבחור מה ללבוש״ אמרתי ״אה ואני מביאה לך גם מהשמלות שלי, השמלות שלך בכלל לא חשופות״ אמרה ״השמלות שלי ממש בסדר״ אמרתי וגלגלתי עיניים ואדל צחקה ״בסדר אבל שאמא שלי לא תראה את זה כי היא תהרוג אותי״ אמרתי ״ברור״ אמרה הגענו למקום שהיינו צריכות להתפצל ״נדבר אחר כך שתבואי״ אמרתי, ״סבבוש ביי אמ״ אמרה ״ביי״ אמרתי בחזרה.

הגעתי לביתי ועליתי לחדר שלי, אף אחד לא היה בבית כך שהיה לי שקט והחלטתי לעשות שנץ, שמתי לי שעון מעורר לשעה 6 והלכתי לישון.

התעוררתי מהשעון המעורר שלא הפסיק לצלצל, הייתי קצת בטלפון, והחלטתי להתחיל להתארגן. נכנסתי למקלחת וחפפתי את שיערי הארוך עם שמפו בריח וניל הריח האהוב עליי. יצאתי מהמקלחת עם מגבת מלופפת מסביב גופי התייבשתי ולבשתי פיג׳מה עד שאדל תגיע ותעזור לי לבחור מה ללבוש. התיישבתי על הכיסא ליד שולחן האיפור שלי, חיברתי לחשמל את הפן שלי והתחלתי לייבש את השיער, כשסיימתי שיערי היה חלק ויפה.

קיבלתי הודעה מאדל ״תפתחי לי את הדלת אני מצלצלת כבר כמה דקות״ היה כתוב. מהר רצתי למטה לדלת ופתחתי אותה ״וואי סליחה לא שמתי לב הייתי עסוקה עם הפן אז לא שמעתי לב״ אמרתי ״אהה לא נורא, השיער שלך יצא מהמם זה מה שחשוב״ אמרה אני מתה על אדל היא הכי זורמת והכי כיף להיות איתה. ״תודה, גם שלך נראה בסדר״ אמרתי וצחקתי ״מגעילה״ אמרה ״סתם השיער נראה מהמם כמו תמיד״ אמרתי, באמת השיער שלה נראה מהמם תמיד אני לא אומרת סתם. ״תודה תודה״ אמרה ונופפה בשיער ושתינו צחקנו.

עלינו לחדרי ואדל התיישבה על המיטה, ואני עמדתי ליד הארון מול המיטה והוצאתי כמה אופציות של שמלות ״איזה למדוד״ שאלתי ״את אדומה תמדדי קודם״ אמרה, הורדתי את הפיג׳מה שהייתה עליי והחלפתי לשמלה האדומה אני לא מתביישת מאדל אני מכירה אותה שנים ונהינו מתקלחות ביחד כך שהיא כבר ראתה אותי ערומה.

אחרי שמדדתי מלא שמלות התייאשתי, ״אין לי כוח למדוד יותר״ אמרתי ״תמדדי אותה״ אמרה והביאה לי שמלה שחורה ״זה וזהו״ אמרתי והחלפתי לשמלה השחורה, ״וואוו איזה מהממת ידעתי שהיא תתאים לך״ אמרה ״היא לא קצרה מידי״ שאלתי ״לא זה בול באורך, את חייבת לשים אותה היא יושבת עלייך פצצה״ אמרה ״בטוח״ שאלתי ״אחותי לא הייתי משקרת לך״ אמרה ״צודקת, אז אני אשים אותה נראה לי״ אמרתי ״כן את שמה אותה וזה לא שאלה״ אמרה ״טוב טוב״ אמרתי וצחקתי.

אדל לבשה שמלה אדומה מהממת שהתאימה לה כמו כפפה.
התחלנו להתאפר, שמתי קצת מסקרה, סומק, וגלוס. אדל שמה כמוני וגם קצת צללית מהברונזר שהתאימה לעיניה. השעה כבר היתה 8:30 בערב, קבענו עם מיקה וזואי שזיו אח של מיקה יבוא לקחת אותנו למסיבה ב8:45. שמתי קצת בושם וירדנו לסלון לחכות. מיקה התקשרה אל אדל ואמרה לה שהם הגיעו ויצאנו אליהם.

הגענו למסיבה שהייתה במועדון, לא ההינו צריכות להיות בנות 18 למרות שיהיה שם אלכוהול כי זאת היתה מסיבה פרטית של ילד מהשכבה שלנו שהמועדון שייך לאבא שלו, הבית ספר שאנחנו לומדות בו הוא בית ספר פרטי כך שכל מי שלומד שם יש לו כסף. נכנסנו למועדון ״בואו נלך קודם לבר״ אמרה זואי ״יאללה״ אדל אמרה, והלכנו לבר והתיישבנו על הכיסאות, הברמן הגיעה ״מה תרצו לשתות״ שאל אדל הסתכלה על זואי ״שתי שוטים של וודקה, אתן גם רוצות״ זואי שאלה אותי ואת מיקה ״לא אני אקח קולה זירו״ מיקה אמרה ״גם אני קולה זירו״ אמרתי והברמן הלך.

זואי ואדל לקחו את השוט והזמינו עוד אחד ״בטוח לא בא לכן גם״ אדל שאלה ״כן בטוח״ עניתי ,אדל הסתכלה על זואי ״כן בטוח אחרי פעם קודמת אני לא שותה יותר בחוץ״ אמרה, פעם מישהו שם לזואי שם אונס במשקה ובמזל זיו אח של מיקה העיף לה את הכוס מהיד, אחרי שראה ששמו לה את הסם במשקה. ״אל תדאגי אנחנו איתך אף אחד לא ישים לך כלום״ אדל אמרה ״כן אני יודעת אבל לא לוקחת סיכונים״ זואי אמרה.
הברמן הגיע עם השוט הנוסף ומיקה ואדל שתו אותו. ״אתן באות לרקוד״ אדל שאלה ״ברור״ זואי ענתה והלכנו לרקוד.

אני אוהבת לרקוד עם הבנות, אבל אני לא אוהבת איך גברים מסתכלים עליי שאני רוקדת, הם מסתכלים עליי כאילו הם מדמיינים אותי ערומה ומפריע לי המבט שלהם, אבל החלטתי להתעלם ולרקוד כאילו אף אחד לא מסתכל עליי, עצמתי את עיניי והרגשתי משוחררת. כשפקחתי את עיניי פגשתי בעיניו של דין שבדיוק נכנס למועדון.

————————————————————————————פרק 3 מה אומרות/ אומרים על הפרק אהבתן/ם אם כן תגיבו ותצביעו זה מאוד יעזור🩷
הוספתי תמונה של השמלה של אמה מה אומרות על השמלה?🖤

הטיולWhere stories live. Discover now