14

1.3K 46 7
                                    

דין-
התחיל השיעור השני שזה היה שיעור ספורט, וחילקנו את המגרש לחצי שהיה חצי לבנים וחצי לבנות, אבל ל10 דקות הראשונות של השיער לבנות יש את המסלולי ריצה. הן התחילו להתחמם ואז עומר הלך אל הבנות, לא ראיתי מה הוא עשה שם כי הייתי עם הגב עליו אבל לפי התגובה של הבנים והצעקה של אמה אומרים שהוא עשה משהו שהוא לא היה צריך לעשות.

הוא חזר אלינו, ״אתם לא מבינים איזה תחת יש לאמה הזאתי, היא התמתחה למטה ולא עמדתי בפיתוי אז נתתי לה פליק בתחת, ואז חברה שלה נתנה לי סטירה אבל זה היה שווה את זה״ הוא אמר ופאקינג התגאה בזה, הייתי חייב להראות לו שזה לא בסדר אז נתתי לו אגרוף לפנים ״למה זה היה טוב?״ הוא אמר ״שתדע שאם שוב פעם תיגע בה אתה מת״ אמרתי
״אז היא שלך עכשיו?״ אמר ״מה קשור, אני אומר שאם תיגע בה או במישהי אחרת ככה אתה מת״ אמרתי ״טוב, טוב צודק״ אמר וניקה את הדם מהשפה שלו.

״בוא איתי״ אמרתי ״לאן״ עומר אמר ״תגיד לה שאתה מתנצל״ אמרתי כאילו זה מובן מאילו, הלכנו לאמה ״סאנשיין עומר רצה להגיד לך שהוא שמה שהוא עשה היה לא בסדר נכון עומר?״ אמרתי וסובבתי  את ראשי לעומר ״כן סליחה, לא חשבתי עד הסוף וזה היה לא בסדר״ אמר ״אוקיי ביי״ אמרה אמה, ועומר הלך ״לא היית צריך להרביץ לו בשבילי, אדל כבר עשתה את זה״ אמרה, וגיחכתי ״רציתי גם, כדי שהוא באמת יבין שזה לא בסדר מה שהוא עשה, כי הסטירה הקטנה שחברה שלך נתנה לו לא השפיעה עליו״ אמרתי ״אז תודה״ אמרה וחייכה את החיוך הזה שלה.

חזרתי לחצי של הבנים והתחיל השיעור, הבנות התחילו לרוץ ובנתיים אנחנו עשינו חימום, כשהבנות סיימו אנחנו רצנו, וכשסיימנו עשינו שכיבות סמיכה ועוד כמה תרגילים. הרגשתי כמה עיניים מסתכלות עליי וראיתי את לולה וחברה שלה אמבר מסכלות עליי ומלחששות .

נגמר השיעור, והלכתי פתאום אני רואה את לולה ואמבר מנסות להשיג אותי, אז עצרתי ״היי״ אמרתי ״היי חתיך״ אמרו ביחד ״אז חשבנו שאולי בא לך לעשות משהו איתנו״ אמרה אמבר ״שלישייה כאילו?״ אמרתי ״כן״ אמרה לולה, בהצעה היתה מאוד מפתה כי  מזמן לא הייתי עם מישהי, ושאני אומר מזמן אני מתכוון ל4 ימים, וזה גם פעם ראשונה שאני יהיה בשלישה ״כן למה לא״ אמרתי, והן הסתכלו אחת על השנייה באושר ״נדבר אחר כך״ אמרתי ״טוב ביי דין״ אמרה לולה.

הלכתי לשיעורים הבאים שלי וראיתי את אמבר, היא באה ונתנה לי נשיקה, לא התנגדתי אבל לא רציתי שהיא תחשוב שזה משהו קבוע, זה רק סטוץ, השתחררתי מהנשיקה ״אתה יכול היום?״ אמרה ״כן״ אמרתי ״אז אתה ולולה תבוא אליי״ אמרה, ופתאום לולה באה ״שמעתי את השם שלי, על מה מדברים?״ אמרה לולה ״שאתם באים אליי״ אמרה אמבר.

הלכתי עם שון לבית שלי ״עשית פעם שלישייה?״ אמרתי ״כן למה?״ אמר שון ״כי אני הולך עוד מעט לעשות״ אמרתי, לא חשבתי שאני לא יכול לספק אותן כי אני יודע שאני יכול וכל בת שהייתה איתי יכולה להגיד את אז זה, אני פשוט רוצה לשמוע קצת טיפים ממשהו שעשה את זה ״רגע שאני אבין את זה, דין פאקינג מילר מבקש ממני עצות לסקס?״ אמר ״לא לעוף, אני רק רוצה לדעת מה כדי לעשות ומה לא כדי לעשות״ אמרתי ״אל תשאיר מישהי לבד, גם אם אתה מזיין מישהי תיגע גם בשניה אל תשכח ממנה״ אמר ״אוקיי רושם לעצמי״ אמרתי, והוא צחק.

‏התכוננתי ללכת לבית של אמבר, ״אם אתה רוצה אתה יכול להישאר פה״ אמרתי ״טוב אחי, אני נשאר״ אמר, לא אכפת לו להיות להישאר בבית שלי לבד כי הוא כבר רגיל לזה ״אז אני הולך״ אמרתי ויצאתי מהבית.

הגעתי לבית של אמבר, והיא ולולה פתחו לי את הדלת שהן עם תחתונים וחזיות. לשתיהן היה חזה גדול, וגזרה של שעון חול, ההבדל בינהם היה שללולה יש שיער ג׳ינג׳י חלק ולאמבר היה שיער חום חלק. ״מה אומר״ אמרה לולה ״אתן נראות מדהים״ אמרתי, ושתיהן נישקו לי את הלחיים.

הן עמדו מלפני והתחת שלהן היה גדול כמו החזה שלהן, נתתי לשתיהן פליק חזק בתחת כדי לחמם קצת את האווירה, הגענו לחדר של אמבר והתחלנו, הורדתי את החולצה שלבשתי והן ירדו על הברכיים ביחד, כאילו הן תחננו מה הן מתכוונות לעשות מראש. לולה פתחה את החגורה ואמבר את הרוכסן והן הורידו לי את המכנסיים, לא לבשתי בוקסר אז הזין יצא ישר והן היו המומות, כנראה מהגודל ״זה באמת נכון מה שאומרים״ אמרה לולה ״מה אומרים״ אמרתי ״שיש לך זין ענק״ הוסיפה אמבר.

לולה תפסה את הזין שלי והתחילה למצוץ, וזה היה טוב אמבר עלתה מהברכיים ונישקה אותי, נישקתי אותה בחזרה באגרסיביות מבקש מפיה רשות להכניס את לשוני לפה שלה והיא פתחה את פיה, הורדתי לה את החזייה והיא הורידה את התחתונים, מחצתי את שדייה והיא גנחה, לולה ואמבר התחלפו ואני שכבתי על המיטה, אמבר מצצה לי את הזין ושפשפה אותו בזמן שלולה נישקה אותי והתיישבה לי על הפה, ליקקתי את הכוס הרטוב שלה ומצאתי את הדגדגן שלה, ליקקתי אותו מהר והיא גנחה חזק ותפסה בשמיכה, החדרתי את לשוני לחור הכוס שלה והכנסתי ויצאתי.

לולה ואמבר התחלפו שוב והפעם לולה שכבה על גבה עם רגליים פתוחות, אמבר הייתה בתנוחת דוגי ושכבה מעל לולה כך שהדגדגן שלהן מתחכך ביחד, שמתי קונדום על הזין שלי ואז החדרתי את הזין לכוס של אמבר והיא גנחה מעונג, נכנסתי ויצאתי וזיינתי אותה חזק, עברתי לכוס של לולה
והחדרתי גם לה בזמן שהיא ואמבר מתנשקות וזה היה מחרמן, עברתי בין כוס לכוס ״פאקקקק״ הן צעקו ביחד וגמרו, הן קמו והורדתי את הקונדום והתחלתי לשפשף ״מי רוצה שאני אגמור עלייה?״ אמרתי ״אני״ שתיהן אמרו, שופשפתי מהר יותר וגמרתי על הפנים והחזה של שתיהן.

חזרתי לביתי וראיתי את שון בסלון רואה נמלטים ״איך היה?״ אמר ״היה כיף״ אמרתי והתיישבתי לראות איתו נמלטים ״המשכת בלעדיי?״ אמרתי ״כן מה אני יעשה אתה הלכת לזיין שתי בנות ואני נשארתי לבד״ אמר ״זאת בגידה, קבענו שלא נראה בלי השני״ אמרתי ״בסדר לא פיספסת הרבה״ אמר, וגלגלתי לו עיניים.

——————————————————————————
פרק 14 מה חשבתן/ם על הפרק האהבתם/ן אם כן תכתבו לי
ותכתבו אם אהבתן/ם את בסמאט אם כדי לעשות שהיה יותר או פחות מפורט ותצביעו זה ממש חשוב לי 🩷

הטיולWhere stories live. Discover now