#13 - Karishma's Apology

532 37 24
                                    


(Episode 72) This shot starts from the place where the Case of Duplicate Haseena was going on and the MPT team gets to know the reality of the fraud happening in other cities too from Sunny's research. Following this, they all go behind Haseena to support her in her mission to find the Duplicate Haseena aka Rani.


Haseena was driving towards Malihabad when Karishma came riding her bike at full speed and stopped in front of Haseena's jeep. Haseena stepped out of her vehicle when a bike and auto stopped nearby, revealing her whole MPT team.



Haseena walked towards Karishma Singh and asked, "Ye sab kya hai, Karishma Singh? Aap humein pehle hi Gadar man chuki hain aur ab kya hum par murder ka ilzam lagana chahti hain?"



"Humse galti ho gayi, Madam Sir, hum samjhe nahi paye aapko. Hamari amma sahi kehti hain, thoda sa na fitting kharab hai hamara. Dil ke jagah dimag hai aur dimag ki jagah dil. Please maaf kar dijiye humko."



"Kaise maaf kar de hum aapko, Karishma Singh? Aapko ek second nahi laga hum par ilzam lagane mein. Shayad hum hi, as a leader, fail ho gaye, jo apni team ka bharosa bhi nahi jeet paye," Haseena said with a dejected voice.



"Aisa nahi hai, Madam Sir. Humein pura yakin tha ki aap aisa kuch nahi kar sakti hain," Pushpa Ji answered while Karishma had her head bowed.



"Haan, Madam Sir, tabhi toh humne Sunny ko bheja tha purani khabre nikalne ke liye, aur usne kuch saboot bhi diya hai humein," Santosh pitched in.



"Haan, Madam Sir. Yeh Chadda ne life mein ek hi sahi kaam kiya hai," Cheeta added.



"Madam Sir, mein toh kehta hun ki aap us Haseena Malik ko chhodna mat. Aisa marna ki us Haseena Malik ki toh..." He stopped in between, seeing everyone glaring at him.



"BILLU..." Pushpa Ji called out in a strict tone.



"Arye maa, mein toh vo Nakali Haseena Malik ke liye bol raha hun na maaaaa," he said, making Haseena nod in an understanding manner.



"Madam Sir, humko maaf kar dijiye," Karishma called out again, seeing her team had started doing baketi in the middle of the road as if they were sitting in their drawing room and snacking.



"Humne aapko maaf kiya, Karishma Singh," Haseena spoke, facing her with a charming smile of hers. While Pushpa Ji interrupted, how could she leave an opportunity to tease Karishma?



"Arye aise kaise, Madam Sir. Aise kaise maaf kar sakti hain aap Karishma Ji ko. Inhone wada kiya tha kuch ki ye kaam pakad ke aapse maafi mangengi aur uthak bethak bhi karengi," Pushpa Ji added fuel to the burning guilt of Karishma Singh.

Maddam Sir Spin-offWhere stories live. Discover now