iyi okumalar<3
---
doyoung, eve geldiğini kendisini karşılayan taeyong olmuştu. taeyong içeri giren kardeşini fark ettiğinde okuduğu kitabı kapatıp bir kenara koydu ve doyounga baktı.
doyoung, taeyongun yanına oturdu çok da çekinmeden. abisi "nasıldı günün?" diye sorduğunda durup düşündü doyoung.
"güzeldi aslında."
"geç geldin, ne oldu?"
"jungwoo ve jaehyun beni tiyatrodan sonra arkadaşlarıyla buluşmaya davet ettiler."
"jaehyun?"
"komşumuz var ya, gamzeli çocuğun adı işte. tanışmıyor muydunuz ki hyung?"
"yok sadece selamlaşıyorduk, henüz tanışamamıştık açıkçası ama iyi bir çocuğa benziyor." dedi taeyong gülümseyerek.
doyoung, bir an şaşırdı ve "yakın olduğunuzu düşünmüştüm, yani jaehyunun sabah sana yaptığı reveransına bakaraktan..." dedi.
"küçük mü senden, hiç hyung falan demiyorsun? yoksa serseri miydi arkadaşları hemen çizgini mi bozdun?"
"hyung bana güven biraz ya. benden bir yaş küçük bu arada. hem arkadaşları da serseri değil. hatta hepsi çok iyi çocuklar, bir tek donghyuck biraz deli dolu bir çocuk ama o en küçükleri zaten. hem öğrendim ki donghyuck, jenoyla da arkadaşmışi"
"bizim jeno mu?"
"evet, hem jeno demişken senden kendisi için kadın kılığına girmeni istedi hyung."
"a şuna bak hemen beni mi taktın? o bücür de ayıp etmiş, insan bir selam falan söyler!" taeyong sitem içeren bu sözlerini dudaklarını büzerek sonlandırdı.
"selam da söyledi aslında da konumuz bu mu hyung?"
"tamam ya, neler yaptın yeni arkadaşlarınla?"
"aslında bir şey yaptım denemez, oturup sohbet ettik biraz. öyle."
"hmmm"
taeyong yanındaki çocuğa daha fazla soru sorsa mı yoksa kendisinin anlatmaya başlaması için beklese mi emin olamadı. çocuğun düşünceli hali yüzünden 'belki de çekiniyor' diye düşünene kadar da kararsızdı bu konuda. en sonunda ne soracağına karar verdiğinde konuştu.
"ee jungwooyla tanıştın o zaman?"
"evet tanıştım hyung, gerçekten aşırı kibar ve efendi bir çocuk. ayrıca da çok cana yakın, güler yüzlü, neşeli birisi. hatta komik bile, arkadaşlarıylayken görmen gerekiyor... gerçekten herkes onu çok seviyor, o da herkesi seviyor ve insanlara çok iyi davranıyor."
"peki konuştun mu?"
"evet konuştum da. hatta jaehyun sayesinde tanıştım, ikisi yakın arkadaşmış. zaten sonradan hatırladım jaehyun da jakei oynamıştı. her neyse jungwoo benim çok efendi biri olduğumu söyledi, hatta annesi beni kız kardeşine methedip duruyormuş."
"ne yalan söyleyeyim buna şaşırmadım, seni tanıyan herkes öyle yapıyor zaten. jaehyunu da gözüm bir yerden ısırıyordu."
"bence tanış hyung, hem senin de arkadaşın olmuş olur. ne de olsa tenle çok görüşemiyorsunuz, jaehyun hemen yan evde istediğin zaman gidip gelirsin."
"tanışırız zaten, komşuyuz o kadar. bize hoşgeldin için gelmelerini bekliyoruz, en azından ben öyle düşünüyorum çünkü onlar bize gelmeden biz gitsek ayıp olacak. e tabii onların da elleri değmiyordur, jaehyun da çalışıyor babası da."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blanco ventana / jaeyong
Fanfictionjaehyun ve ailesi zengin değildir, zengin bir mahallede de oturmuyorlardır fakat fakir de değillerdir. yanlarındaki ev ise dönemin lükse kaçan evlerinden iki katlı büyük ve gösterişli bir binadır. bu ev eski sahipleri tarafından satılır fakat jaehyu...