Ege üzülüyordu, perişandı. Ali osman ona destek olmaya çalışıyordu. Yunus bayadır sınıfa gelmiyordu. Buna çocuklar "götü yemiyor" diyorlardı. Ali osman wc ye gidicekti son olanlardan sonra Arya onu yalnız bırakmadı ve oda geldi Arya Ali osman'ı bekliyorken birisi geldi. Arya onu tanımıştı, çünkü onun ile karşılaşmıştı. Elinde bıçak vardı. Arya Ali osman'ın olduğu kabini yumrukluyordu çıksın diye. Orada duran tam Arya'nın üstüne doğru yürüyorken Ali osman kabinden çıktı ve çocuğa yumruk attı. Ali osman çocuğu yumrukluyordu ve şöyle diyorsu:"Sen kimi öldürmeye çalışıyorsun burada ben varım bir kere! "Ali osman tam çocuğun elindeki bıçağı almıştı ve onun lideri geldi. Ali osman'a elindeki bıçak ile bir yara izi açtı. O ikis Ali osman ve Arya'yı ellerinden tutup boş bir sınıfa götürdüler. Orada bir sandalyeye oturtup ellerini bağladılar. Katillerden birisi şöyle dedi:"İntikam vakti." Arya ve Ali osman ne olduğunu anlamadılar. Katillerden biri Ali osman'ı ayağa kaldırdı ve Arya'nın karşısına getirdi. Ali osman şöyle dedi:"Beni öldürcek misiniz?"
Katil-Hayır öldürmeyeceğiz.
Dedi ve elindeki bıçak ile Ali osman'a delikler açtı. Ali osman'ın canı çok yanıyordu çığlık atıyordu. Arya yapmayın diye bağırıyordu ve ağlıyordu.
Katil-Seni öldürmeyeceğiz bırakacağız ama acı çekiceksin.
Ali osman ve Arya ağlamaya başladı. Ali osman acılar içinde çığlık atıyordu. Saatler sonra ikisini bıraktılar. Çıktıklarında Arya Ali osman'a sıkıca sarıldı vr şöyle dedi:"Seni çok seviyorum. "Birlikte sınıfa çıktılar onları görenler şok oldular ve hemen yanlarına toplandılar. Arya Ali osman'a pansuman yaptı. Ve şöyle dedi:" Ben buradayken sana hiç birşey olamaz." Ali osman gülümsedi. İkiside şimdilik iyiydiler...