Bölüm 11

28 4 2
                                    

Aradan saatler geçti. Herkes çok iyi kaynaştı. Yunus ve Nehir yqkın davranıyorlardı herkes şarşırmıştı Nehir ilk defa biriyle bu kadar yakındı. Arya'nın bacağı daha iyiydi. Herkes acıkmıştı ve hep birlikte kantine inmeye karar verdiler. Arya ve Cemre aç olmadığı için sınıfta kaldılar. Ali osman'da yanlarında kalmak için ısrar etti ama Arya gidip yemek yemesini söyledi ve Ali osman'ı zor ikna etti. Herkes aşağı yemek yemeye indiler. İndiklerinde orada oturan bir kız gördüler ve gidip tanıştılar. Kızın adı Melisa olduğunu öğrendiler. Kantinde baya oturdular. O sırada Ege ve Melisa baya kaynaştılar Ege Melisa'ya aşık olmuş gibi bakıyordu. Herkes geri sınıfa çıkmak için kalktılar ve sınıfa çıktılar. Sınıfa çıktıklarında Cemre ve Arya kavga ediyordu. Herkes şaşırmış bir şekilde bakıyordu.

Cemre-Aptal!
Arya-Sensin aptal!
Cemre-Benden ne istiyordun?!
Arya-Asıl sen ne istiyorsun sen benim hayatımı mahvettin! Arya bu cümleyi kurduktan sonra herkes şok oldu.

Cemre-Ben senin hayatını falan mahvetmedim.
Arya-Hayır mahvettin hemde 2 kere.
Cemre-Ne yaptın ki?!
Arya-2 defa aşık olduğum kişiyi elimden aldın! Dedi ve Arya'nın gözleri doldu.
Cemre-Hayır yapmadım
Arta-Yaptın!
Cemre-Yapmadım Arya! Dedi ve Arya Cemre'ye yanaşıp bir yumruk attı. Cemre yere yığıldı.
Herkes Cemre'nin başına gittiler. Ve Arya'ya sinir oldular.

Arya-Hepinizden nefret ediyorum! Dedi gözü dolmuş bir şekilde.Sınıftan çıktı. Peşinden Ali osman'da gitti aöa Ege peşinden "O kızın yanına mı gidiyorsun?" diye bağırdı. Arya wcye gitti ve orda ağlamaya başladı, kimsesi kalmamıştı. O sırada Ali osman geldi ve Arya'ya sarıldı. Arya onu iterek "sen Cemre'nin yanına gitsene!" dedi. Ali osman şok oldu ve üzüldü. Ve üzüle üzüle gitti. Arya yine ağladı ve o sırada bir ses duydu. Korkup bir kabine girdi ve kapıyı kilitledi. Arya çok korktu. Gelen kişi erkekti sesi tanıdık değildide. Ve şöyle dedi:"Arya hadi çık ortaya orada olduğunu biliyorum." Arya çok korktu kimse ona yardım da edemezdi. Gelen kişinin elinde bışak vardı sesi duyuluyordu, bıçak ile kapıya vuruyordu. O sırada bir ses geldi bu ses Ali osman'ın sesiydi Arya sevindi.
Ali osman gelip orada duranın kafasına yumruk attı ve Arya'yı alıp kaçtılar. Katil peşlerinden geliyordu. Tam o sırada bir sınıfa girdiler ve kapıyı kilitlediler. Katil in ayak seslerini duydular ama ondan uzaklaşıyordu. Arya Ali osman'a teşekkür etti.

Ali osman-Ödeşmiş olduk:) dedi ve orada bir kaç saat durmaya karar verdiler...

Hep BirlikteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin