Günler sonra tatil bitmişti. Çocuklar sevinçten havalara uçacaklardı. Evlerine gittiler rahatladılar, hiç tatil yapamadan okul tekrardan başladı. Çocuklar okula gittiler ders başladı, hoca yoklama aldı;
Ahmet, burdaa
Ecrin, burda hocamm
Nehir, burda
Sofi, burda
Cemre,burda
Arif...Ege soğuk bir şekilde "hocam o artık yok" dedi.
Yağız..
Cemre-Hocam oda artık yok:(Çocuklar dersi işlediler, teneffüs oldu, Arya ve Ali Osman kantine indiler. Peşlerindende Cemre ve Ecrin indi. Ecrin kahrolmuş durumdaydı bu hayatta en sevdiği kişiyi kaybetmişti. Cemre Arya ve Ali Osman'a bakarak şöyle dedi
Cemre-Onları çok kıskanıyorum.
Ecrin-Kanka benim Emre diye bir tanıdığım var istersen ayarlıyım:)
Cemre-Ayy s*kt*rsin ordan.
Ecrin-Ay tamam kızma bee.Arya Ali Osman'ın yanından kalkıp Cemre ve Ecrin'in yanına gitti.
Arya-Eee nasılsınızz
Cemre-İyiyiz.
Arya-Bakın bence bugün okul çıkışı bir yere gidelim.
Ecrin-Nereye gidicez peki?
Arya-Benim bildiğim harika bir yer var.
Cemre-Kanka sen bizi kim bilir nerelere götürcen yaa.
Ecrin-Neyse bence Nehir'ide çağıralım.
Arya ve Cemre olur dedi.Kızlar birlikte sınıfa çıktılar ve Nehir'in yanına gittiler.
Cemre-Kanka bu salak Arya bizi bir yere götürcekmiş sende gel.
Nehir-Yok ben gelmiyim.
Cemre-Hadi kankaa.
Nehir-Yok istemi-
Arya-Geliceksiiin.
Ecrin-Evett geliceksiinn.
Nehir somurtarak-İyii. DediKızlar okuldan çıktılar evlerine çantaları bırakıp, üstlerini giyinip çıktılar.
Arya-Hazır mısınızz çok beğeniceksinizz.
Cemre-Görcez.Arya kızları bir club a getirmişti.
Cemre-Kanka ciddi misin?!
Ecrin-Ooo eğlenceli görünüyoo.
Arya-Eveet bayılıcaksınızz.
Cemre-Peki.Kızlar içeriye girdiler. İçeride müzik çalıyor ve her yer alkol kokuyordu. Kızlar boş bir masaya geçtiler.
Arya alkol, Ecrin hafif alkollu bitşey, Cemre şarap ve Nehir'de kahve aldı.
Arya-Nehirr çok sıkıcısın kahve ne alakaa. Dedi
Cemre kızlara şöyle dedi.Cemre-Kızlar yan masadaki erkekler bizi kesiyorlar.
Arya-Hani nerdee?!
Ecrin-Ayy bişey olmazz.
Arya yan masadakilere el salladı.Cemre-Kanka mal mısın acaba?!
Nehir-Boş ver şuan sarhoş.
Ecrin'de garip garip konuşmaya başladı.Cemre-Ha bu gerizekalıda sarhoş oldu:D
Nehir sırıttı. Bu sırada Arya benim midem bulanıyor diyip wc ye gitti.
Arya'nın arkasındanda yan masadaki çocuklar kalktı. Nehir bişeyler olduğunı anladı ve oda Arya'yı takip etti.
Arya tuvalette yüzünü yıkıyorken erkekler geldi. Aralarından biri Arya'ya yaklaştı ve şöyle dedi:Merhaba güzelim:).
Arya-Merhaba?
Çocuk arkadaşlarına komut verdi ve arkadaşları Arya'yı ellerinden tuttu. Arya sarhoş olduğundan anlam veremedi.
Arya-Noluyo gençler?
Çocuk tam pantolonunun fermuarını indirmişken Nehir içeri daldı ve şöyle bağırdı.Nehir-Siz ne yapıyosunuz or*spu çocukları!
Çocuklar anlam veremedi.
O sırada Nehir çocukları dövdi ve Arya'yı aldı.Nehir Cemre ve Ecrin'e hadi gidelim diye işaret etti. Cemre ve Ecrin'de kalktılar. Ve kızlar club ten çıktılar.
Cemre-Arya senin getirceğin yere sıçayım.
Ecrin kahlaha atıyorken birden yere yığıldı onu Cemre tuttu. Nehir Arya'yı Cemre'de Ecrin'i taşıyordu.
Kızlar sonunda evlerine vardışar ve rahatladılar..