Herkesin keyfi yerindeydi. Herkes mutluydu. Konuşuyor, sohbet ediyorlardı. Arya bir ses duydu. Kafasını çevirdi ve baktı. Hiç birşey göremeyince ilerledi. Orada birisi vardı Arya'yı sıkıca tuttu. İki kişiydiler, birisi ellerindem tuttu diğeri ise ağzını kapattı. Sınıfta kimse Arya'nın gittiğini fark etmedi. O iki kişi Arya'yı boş bir sınıfa götürdüler. Ellerinden bağladılar ve şöyle dediler:
Katil1-Dünün intikamını alıcağız Arya.
Arya-B-ben çok üzgünüm.
Katil1-Özür kabul etmiyorum!Arya katilin elinde tuttuğu bıçağı gördü ve dehşete düştü. Katiş yavaşça bıçağı Arya'ya sürmeye başlar. Bıçak ile heryerini deldiler, yumrukladılar Arya'yı. Arya acılar içinde çığlıklar atıyor "beni bırakın!" diye bağırıyor du. Bu sırada sınıfta Ali osman Arya'nın burada olmadığını fark etti. Ali osman korkmaya başladı ya Arya'ya bir şey olmuşsa. Ali osman hızlıca Arya'yı aramaya başladı Ege'de Ali osman'ın peşindem geliyordu. Ali osman bir sınıftan gelen çığlık seslerini duydu ve o yöne doğru ilerledi. Sınıfta acılar içinde bağıran Arya'yı görünce, o anki siniriyle içeriye daldı. Ege de Ali osman'ın peşinden sınıfa girdi.
Ali Osman sınıfa girer girmez sandalyede bayılmış olan Arya'yı gördü ve katillerden birine yumruk attı. Ege diğer katili oyalıyordu. O sırada da Ali osman Arya'yı kucağına almış sınıftan çıkarıyordu. Tam çıkarırken Arya uyandı. Sessizce "Beni kurtardın" dedi ve Ali osman'ın dudağına yapıştı ve onu öptü. Ali osman şok olmuştu, oda buna karşılık verdi. Ali osman Arya'yı merdivenlere oturtup katilin yanına geri döndü. Ve katili dövdü. Katilin heryer inden kanlar akıyordu. Sonunda katili dövdü ve Ege ile sınıftan çıktılar.Ali osman merdivenlerde oturan Arya'yı tekrardan kucağına aldı ve sınıfa çıkardı. Herkes şok olmuştu. Ali osman Arya'yı bir yere yatırdı, Cemre hızlıca pansuman aletlerini getirdi. Arya'nın her yerinden kanlar akıyordu. Ali osman Arya'nın elini tutuyordu. Cemre Arya'ya pansuman yaptı. Arya'nın durumu hiç iyi değildi...