Arya'nın durumu kötüydü. Pansuman aletleri bitmişti, herkes gidip pansuman aleti almaya korkuyordu bu olanlardan sonra.
Ali osman Arya'nın yanından gizlice pansuman aleti almaya gitti. Ali osman gereken, gerekmeyen herşeyi aldı. Sınıfa çıkıyorken arkadan birisi hızlıca bıçağı Ali osman'a bıçağı geçircekken Ali osman hızlıca kendini köşeye doğru kaydırdı ve bıçak sıyırdı. Katil o sırada kaçtı. Ali osman zar zor bir şekilde sınıfa gitti. Arya onu görünce şok oldu ve "Neden gittin!" diye bağırdı. Ali osman pansuman aletlerini Cemre'ye verdi. Ege'de o sırada Ali osman'a pansuman yapıyordu. İkiside iyileşince, Arya Ali osman'ın yanına gitti ve "neden gittin?" dedi. Ali osman "bunu burada konuşamayız gel kantine inelim" dedi. Arya" peki" dedi ve birlikte kantine indiler. Kantine indilerinde bir masaya oturdular.Arya-Neden gittin?!
Ali Osman-Sana pansuma aleti lazımdı.
Arya-Gerek yoktu.
Ali osman-Hayır vardı.
Arya-Benim için bunu yapmana gerek yoktu:(
Ali osman-Vardı, sen olmazsan ben ne yaparım.
Arya-Yaa:)
Der ve Ali osman'ın dudağına yapışır, Ali osman'da buna karşılık verir ve öpüşürler. Sınıfa geri döndüklerinde herkes yine başlarına bir iş geldiğini neden geç geldiklerini sorarlar.
İkiside cevap vermez ve sırıtırlar..